نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
تعیین تاریخ دادگاه جنجالی منچسترسیتی/ امکان پس گرفتن سه عنوان قهرمانی از سیتیزن‌ها!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچسترسیتی به نقض ۱۱۵ مورد از قوانین جوانمردانه مالی متهم شده و تاریخ دادگاهش مشخص شده است.

تاریخ محاکمه برای رسیدگی به پرونده مالی منچسترسیتی توسط لیگ برتر تعیین شده است.

برندگان سه‌گانه در فوریه گذشته با ۱۱۵ اتهام مربوط به نقض قوانین مالی روبرو شدند و ریچارد مسترز، مدیرعامل لیگ برتر، اعلام کرد که تاریخ جلسه دادگاه تعیین شده است، اگرچه از افشای جزئیات بیشتر خودداری کرد. رؤسای سیتی و لیگ برتر چندین ماه در مورد زمان برگزاری جلسه رسیدگی به تخلفات ادعایی مذاکره داشتند. گفته می‌شود که دادگاه در پاییز آغاز می‌شود، به این معنی که سیتی تا تابستان ۲۰۲۵ خواهد فهمید که چه سرنوشتی در انتظارش است.

این باشگاه متهم به نقض ۱۱۵ قانون از فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ به بعد است. مهمترین تخلفات ادعایی، اتهام گزارش مالی بیش از حد و امتناع از همکاری با تحقیقات لیگ برتر است. سیتی هرگونه تخلفی را قویا رد کرده است، اما اگر مجرم شناخته شود ممکن است با تحریم‌های جدی، احتمالاً کسر امتیاز یا حتی سقوط، مواجه شود.

اورتون در این فصل به دلیل نقض قوانین سود و پایداری بین سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۳، با کسر ۱۰ امتیاز روبرو شد. سیتی حتی در خطر محروم شدن از سه عنوان قهرمانی لیگ برتر بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ قرار دارد.

اورتون و ناتینگام فارست در روز دوشنبه با اتهامات جدیدی روبرو شدند. در صورت اثبات تخلف، حداقل ۶ امتیاز از هر دو باشگاه در این فصل به دلیل نقض قوانین سود و پایداری کسر خواهد شد. اورتون به حکم کسر ۱۰ امتیازی که در اوایل این فصل دریافت کرده بود اعتراض کرده و درخواست تجدید نظر کرده بود، اما کسر ۶ امتیاز دیگر آنها را به منطقه سقوط خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس.تیم مردمی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    پس قهرمانیهای اهدایی پیروزی را کی پس میگیرند؟
    • Ali IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      انسانهایی مثل تو ومتعصبین بی عقلی همانندتو درطرفداران استقلال بودند درسالهای گذشته که گفتید وگفتید که قهرمانیهای پرسپولیس تا موقعی هست که وزیر ورزش هست وبعدازآن پرسپولیس به دسته 3 میرود یادتان هست ؟دیدیدهمگی روسیاه شدید وسرافکنده !! تصورکردید پرسپولیس هم مانند تیم موردعلاقه تان است که به دسته 3 سقوط کند؟افرادی چون تو ودیگرانی که چنان چرندیاتی میبافتند مثل گربه بی چشم و رو هستید هنوزهم با بی حیایی همان چرندها را تکرار میکنید!!بعداز رفتن برانکو وعوض شدن وزیرورزش آقای گلمحمدی بعدازنیم فصل که آقای کالدرون بود،آمد ودرمدت 4سال 6قهرمانی که 3تای آن قهرمانی لیگ برتربود پرسپولیس وآقای گلمحمدی بدست آوردند تا تو وافرادی چون تو ازشدت حسادت ونتوان دیدن درحال انفجارباشید وخودخودتان را بخورید،سرافکندگی وروسیاهی تان ادامه دارخواهدبود اگر به راه راست ودرست و انصاف برنگردید،به روزمرگی خودبنگرید چرا چنین زجر میکشید؟ زیرا بدخواه دیگران درتمام زمینه ها هستید پس تا موقعی که چنین باشید مانندچاه کن پایینتر میروید و افزونتر فروخواهیدرفت که حتی روزنه نوری هم به چشمتان نخورد ونرسد.
    • اس اس.تیم مردمی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      درپاسخ به ali. متاسفم که درپاسخ نیم خط کری فوتبالی ۷۰ هفتاد خط توهین وچرندیات بافتی البته در مکتب لنگی بودن این چیزها عجیب نیست. در کل لنگی بودن بیماری هست که دچار شما هم شده است. وقتی تحمل واقعیت را ندارید. وقتی وزیر ووکیل ووصی وکمیته داورا به زور قهرمانتان میکنند. وقتی حق تیمهای دیگه را پایمال میکنند. وقتی مربی های موفق استقلال را فراری میدهند. چندروزی هست مربی قهرو یتان قهر کرده تمام ارگانهای دولتی بسیج شده تا بدون مربی نباشید. ازاین همه تبعیض خودتون شرمنده بشید. این همه حمایت از چوکای تالش هم بود حداقل یه قهرمانی اسیا داشت حالا شما به دومی اسیا این همه افتخار میکنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی