نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
واکنش برانکو به شکست تلخ مقابل عربستان/ خبرنگارهای عمانی برای پروفسور سنگ تمام گذاشتند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی عمان به شکست مقابل عربستان واکنش نشان داد.

 برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۲ بر یک عمان مقابل عربستان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا به عربستان تبریک می‌گویم. برد بزرگی بود. آنها یکی از بهترین تیم های عربی هستند.  بازیکنان خیلی خوبی داشتند.ما هم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما فکر می کنم در لحظاتی از بازی وضعیت را از دست دادیم و نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار AFP مبنی بر اینکه چه اتفاقی برای تیمش در لحظات پایانی  افتاد، گفت: عربستان دارای بازیکنان خیلی عالی در سطح عالی است. برخی بازیکنانم در جریان این مسابقه احساس خستگی کردند. اما عربستان تا لحظه آخر دنبال کسب پیروزی بود. پس از گلی که زدیم خیلی خب توانستیم کار را پیش ببریم اما وقتی گل خوردیم تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم. هرچند برخی مسائل مانع از کنترل توپ شد.

سرمربی عمان درخصوص شانس صعود تیمش از گروه F با توجه به این شکست، گفت: نتیجه برای ما خوب نبود اما این بازی تمام شد و تلاش می‌کنیم تا صعود خود را بازی های بعدی قطعی کنیم زیرا این هدف ما است. بازیکنان ما خیلی خوب هستند و می توانند در ادامه نتیجه بهتری بگیرند.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار ایرانی نسبت به تاثیر تصمیمات داوری در این شکست، گفت: جو ورزشگاه امروز عالی بود. داور در بخشی از مسابقه عملکرد خوبی داشت اما فکر می کنم یکی از بازی های سخت بود. نمی توانم درمورد داوری حرف بزنم. اعتقاد دارم او عادلانه قضاوت کرد اما فکر می‌کنم اشتباهات سهوی هم داشت.

سرمربی عمان درمورد عملکرد تدافعی تیمش گفت: ممکن است چنین چیزی وجود داشته باشد. ابتدا پس از گلی که زدیم تصمیم گرفتیم تعداد مدافعان مرکزی را بیشتر کنیم اما پس از گلی که خوردیم سعی کردیم روی ضد حملات اقدام کنیم اما متأسفانه گل دوم را خوردیم و باختیم.

خبرنگاران عمانی در پایان نشست برای برانکو دست زدند.

بیشتر بخوانید: عکس| حضور ناگهانی ۲ مهمان ویژه در اردوی تیم ملی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرفسور بیا بیا .. IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    حیف شد الان پیروزی چیها ناراحت شدن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • مشتابا IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    دلال کروات فقط با لنگ حکومتی می تونه موفق باشه
  • فرامرز IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    عمانی ها :برانکو حیا کن عمانو رها کن پرسپولیسی ها:.برانکو برگرد به تیمت
  • علی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    ای بابا اینهم جوری حرف می‌زند برای کسانیکه بازی را ندیده باشند تمام اشتباهات داوری و کمکش بسود عمان بود...
  • اکبر دوانی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    با نبود بابامسعود، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و اسپانسر دولتی لنگ ورود وی ای آر و بسته شدن دست افشاریان و کمیته داوران برانکو که هیچ گواردیولا هم سرمربی لنگ بشه کاری از پیش نخواهد رفت. چوب خشک هم بالای سر لنگ‌ باشه با وجود بابامسعود قهرمانی لنگ تضمین بود.
  • با احترام به رقیب بزرگ. IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    برانکو از تیمش دفاع کرد ولی به تیم رقیب احترام گذاشت و داور رو نکوبید! و خبرنگاران عربستانی دو روز پیش عمان و عربستان رو برادر خطاب می‌کرد. همه اینها یعنی احترام و برادری و دوستی در کنار مسابقه و خبرنگاران عمانی سوای نتیجه از نوع مصاحبه خوششون اومد و تشویقش کردن(دم خبرنگاران عمانی گرم) رامین میگفت بعد از باخت به آمریکا دفاع چپ اونها با من صحبت می‌کرد و بهم دلداری میداد و ... و یا در مسابقات MMA دو نفر داخل فنس همدیگر رو لت و پار میکنن و بعد برنده دست بازنده رو بالا میبره و بغلش میکنه و یا بازنده دست برنده رو بالا میبره و بعد براش دست میزنه در حالی که سروصورتش ترکیده. ما ایرانی هستیم و همگی ادعای اصالت و فرهنگ داریم ولی بخاطر تیممون به رقیب بی احترامی میکنیم،فحش میدیم،دروغ میگیم،هوچی‌گری میکنیم و شایعه پراکنی و متاسفانه اغلب بزرگان تیم و یا مدیرعامل و مربی هم اینکار رو میکنن و بدتر از هوادار هستند و... ایکاش واقعا اندازه ی ادعای دینی یا تاریخ مملکتمون ادب و انصاف رو رعایت میکردیم و اصالت و فرهنگ داشتیم. باید کسی که ادعای اصالت داره مثل یگ اصیل رفتار کنه!
  • ماهور IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    این برانکو غیرازپرسپولیس توکدوم تیم دیگه ای موفق بوده که هوادارای پرسپولیس پرفسور پرفسورمیکنن.بعدپرسپولیس که رف الاهلی عربستان نتونس نیم فصل دووم بیاره به خاطرنتایج ضعیفش وباختهای پشت سرهم اخراجش کردن.بعدالاهلی هم رفته عمان نتیجه خوبی نگرفته.بدهم نبوده.معمولی بوده.قبل پرسپولیس هم توتیم ملی کارخاصی نتونس انجام بده.توجام ملتها سوم شد.که توجام ملتهاسومی واسه ایران عادیه.توجام جهانی هم ضعیف ترین نتیجه ممکن توچند دوره حضورایران توجام جهانی گرفته بااینکه توگروه اسونی افتاده بود.فقط موفقیتش باایران راه یافتن به جام جهانی بوده که اینم البته نمیشه موفقیت مهمی تلقی کرد.توپرسپولیس زمانی موفق بودکه نه سپاهان سپاهان همیشگی بود.نه استقلال. استقلال که تواون برهه درگیرعوض کردن مدیرعامل پشت سرهم بود.سپاهان جوانگرایی میکرد.رفتن به فینال اسیا هم زمانی بودالهلال به خاطرکرونا گرفتن بازیکناش انصراف داده بودازمسابقات.چندسالی هم بودکه برانکوباپرسپولیس بود.مطمئن باشیدهوادارای پرسپولیس این سپاهان واستقلال وتراکتور نمیزارن برانکوموفق بشه زیادبرانکو برانکو نکنید.اتفاقا اگه نیادبهتره حداقل خراب نمیشه
  • محمد جواد دهستانی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    خطای پنالتی که گرفته شد اشتباه بود چون اصلا بازکن با توپ اصلا نزدیک نبود وتوپ لو رفته بود و داور کمک بزرگی به عمان کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی