نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
احمدرضا عابدزاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمدرضا عابدزاده سنگربان پرافتخار فوتبال کشورمان ۱۲ سال قبل در چنین روزی پیرامون شرایط پرسپولیس پس از روی کار آمدن مصطفی دنیزلی با خبرورزشی صحبت کرد.

پس از این‌که حمید استیلی از سرمربی‌گری پرسپولیس در آذر ماه سال ۱۳۹۰ کناره‌گیری کرد، مصطفی دنیزلی روی کار آمد و احمدرضا عابدزاده سنگربان پرافتخار پرسپولیس و تیم ملی که البته با استقلال هم افتخارات فوق‌العاده ارزشمندی به دست آورده، روز ۲۸ دی سال ۱۳۹۰ طی مصاحبه‌ای با خبرورزشی از شرایط تیم با سرمربی جدید ابراز رضایت کرد و گفت: در این مدت ترجیح دادم کمتر پیرامون پرسپولیس صحبت کنم چون حرف‌هایم برای این تیم حاشیه‌سازی می‌کرد و تحت هیچ شرایطی دلم نمی‌خواهد پرسپولیس دچار مشکل شود. من در دوره سرمربی‌گری حمید استیلی پیشنهاد همکاری با پرسپولیس را رد کردم و گفتم پرسپولیس نظم ندارد. من اختیار تام می‌خواستم و تاکید داشتم که اگر بازیکنی بی‌نظمی کرد، بتوانم گوشش را بگیرم. این همکاری نکردن با پرسپولیس اصلا به معنای کم‌لطفی به حمید استیلی نبود بلکه تاکید داشتم قرارداد کوتاه‌مدت نمی‌بندم و حتما باید قرارداد ۱۸ ماهه منعقد کنم.

احمدرضا عابدزاده در ادامه این مصاحبه پیشرفت پرسپولیس پس از روی کار آمدن مصطفی دنیزلی را کاملا محسوس دانست و پیرامون جدایی محمود خوردبین سرپرست قدیمی قرمزها هم اظهار نظر جالبی کرد و گفت: من برای آقای خوردبین به عنوان یک پیشکسوت احترام بسیار زیادی قائل هستم ولی به خود ایشان هم گفتم که معتقدم حضورشان در پرسپولیس هیچ منفعتی برای این تیم نداشت به همین خاطر رفتن او کمک بزرگی به پرسپولیس می‌کند. سرپرست باید خودش کارها را انجام بدهد نه این‌که این امور را به کارمندان باشگاه محول کند. سرپرست تیم باید رابط بازیکنان با باشگاه باشد. باید اولین نفر سر تمرین بیاید و آخرین نفر برود ولی خوردبین آخرین نفری بود که در تمرین حاضر می‌شد و اولین فردی هم به حساب می‌آمد که محل تمرین را ترک می‌کرد!

خبرورزشی‌گردی| عابدزاده: ‌حرف‌هایم برای پرسپولیس حاشیه‌سازی می‌کرد/ گفتم باید بتوانم گوش بی‌نظم‌ها را بپیچانم/ جدایی خوردبین کمک بزرگی به پرسپولیس است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی