پشت پرده اختلاف عمری با پرسپولیس/ پدیده سرخپوشان چگونه هوایی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در چند روز اخیر به خاطر مسائل مالی با این باشگاه دچار اختلاف شده است.

با آغاز فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران، محمد عمری که حالا مشمول خدمت سربازی است، پیشنهادی از باشگاه ملوان به عنوان باشگاهی که بازیکنان سرباز را به خدمت می‌گیرد، دریافت می‌کند و همین امر موجب می‌شود با وجود مجوز قانونی برای ادامه حضورش در پرسپولیس تا پایان فصل، ساز جدایی کوک کند.

ایسنا مدعی شده عمری پیشنهادی هفت میلیاردی از ملوان دریافت کرده و بعد از این موضوع با حضور در باشگاه پرسپولیس خواستار این شده که قراردادش با سرخ‌ها از دو به پنج میلیارد تومان افزایش یابد تا قید گذراندن سربازی در ملوان و دریافت هفت میلیارد تومان را تا پایان فصل بزند و برای پرسپولیس بازی کند.

این درخواست عمری با مخالفت شدید پرسپولیس روبه‌رو شده و مدیران این باشگاه به بازیکن جوانشان گفته‌اند پرسپولیس نمی‌تواند به‌یکباره در میانه فصل قرارداد بازیکنی را افزایش دهد. از طرفی با توجه به قوانین جدید نظام وظیفه عمری باید تا پایان فصل به قراردادش با پرسپولیس پایبند باشد.

با این حال محمد عمری با شروع تمرین‌های پرسپولیس حاضر نشده در تمرین‌ها شرکت کند تا این موضوع باعث شود به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس دعوت بشود.

بیشتر بخوانید: عکس| برانکو رسما پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد/ قلبم برای پرسپولیس می‌تپد اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدجواد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    ولی اگه یکم ریاضی بلد بود میموند و ۲ میلیاردو میگرفت و برای فصل بعد ۱۰ میلیارد از ملوان مبگرفت ولی الان با ۷ میلیارد رفت ملوان و ۲ سال دیگه باید برای پرسپولیس با ۲ میلیارد بازیکنه که اون موقع معادل ۲۰۰ میلیون الانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی