نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
۴ |
۰
چه کسی جانشین یامگا می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام زارع پزشک باشگاه استقلال بینایی آرتور کوین یامگا در حال حاضر کامل نیست و او نیاز به زمان دارد که بینایی‌اش را به دست بیاورد.

پزشک باشگاه استقلال در این باره گفته است: آرتور کوین یامگا برای دست یابی به بینایی کاملش نیاز به چند جراحی دیگر دارد و بر این اساس این بازیکن در هفته های ابتدایی دور برگشت شانس حضور در ترکیب استقلال را نخواهدداشت.

جواد نکونام برای تعیین جانشین یامگا دو بازیکن در ترکیب دارد. صالح حردانی که در بازی های اخیر در پست مدافع میانی برای استقلال بازی کرده است. با توجه به خرید سیلوا و هم چنین بازگشت محمد حسین مرادمند و ایمان سلیمی حالا صالح حردانی می تواند در پست یامگا برای استقلال بازی کند و تبدیل به آچار فرانسه استقلال شود. از سویی در این پست سامان تورانیان هم می تواند برای استقلال بازی کند.

هر چند پیدا کردن بازیکنی که به جای یامگا خوب پنالتی بزند، خیلی سخت است و کادر فنی تیم استقلال امیدوار است، این بازیکن هر چه زودتر سلامتی اش را به دست بیاورد و بار دیگر به ترکیب تیم برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    خدا کنه بزودی سلامتیش رو بدست بیاره ، یامگای مهربان و دوست داشتنی برات خیلی ناراحت و نگرانیم دعا می کنیم بزودی برگردی
  • سهراب بوقی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    حامدی فر آب آب هم بلد نیست اون بازی با پیروزی بایست اخراج میشد اینم حرکت بچگانه و اخه کسی روی بهترین بازیکن استقلال اونم تمرینات اونم میزنه توصورت وچشم شعور خوب چیزیست نکونام باید اخراجش کند
  • پیج حامی دختران IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    آرزوی شفا و سلامتی هرچی زودتر برای یامگای. عزیز ، دوستت داریم قهرمان ، آن شا الله هرچی زودتر خوب بشوی ، منتظرت هستیم یامن اسمه دوا وذکر ه شفا ،،یا خدا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وامام. رضا علیه السلام خودت شفایش بده زودتر. آن شا الله
  • پیروزهیس IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    هم حردانی هست هم تورانیان 💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی