نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
امارات صدرنشین گروه ایران شد/ امیدهای فلسطین زنده ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال امارات با خوش‌شانسی یک امتیاز در بازی با فلسطین به دست آورد.

از ساعت ۲۱ امشب در آخرین بازی روز دوم دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا تیم‌های امارات و فلسطین از گروه C مقابل هم قرار گرفتند.

سلطان عادل در دقیقه ۲۳ شاگردان پائولو بنتو را پیش انداخت اما در ادامه با اخراج خلیفه الحمادی در دقیقه ۳۷ کار برای امارات سخت شد.

هرچند فلسطین پنالتی منجر به اخراج این بازیکن را که پس از بررسی صحنه توسط VAR حاصل شد با ضربه تامر صیام از دست داد، اما در دقیقه ۵۰ با گل‌به‌خودی ناصر عبدالعزیز کار را به تساوی کشاند.

فلسطین که در دیدار اول خود مقابل ایران ۴ بر یک شکست خورد، در این مسابقه نمایش کاملا برتری نسبت به امارات ارائه کرد و اگر خوش‌شانس‌تر بود می‌توانست با ۳ امتیاز از زمین بیرون بیاید. 

با این نتیجه امارات ۴ امتیازی شده و موقت تا قبل از دیدار فردا ایران و هنگ‌کنگ به صدر جدول گروه C صعود کرد و فلسطینی‌ها نیز با یک امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار گرفتند تا در صورت پیروزی در بازی آخرشان مقابل حریف شرق آسیایی، شانس خوبی برای رسیدن به یک‌هشتم نهایی به دست آورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایران IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    ایران 6 امتیاز داره بعد چجوری امارات با 4 امتیاز اول گروه هست
  • علی ا صغر صمدزاد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    ایران ۲ بر ۱ برنده میشه
  • محمد GB ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    آقایون فوتبالی تیم عراق خیلی قوی تر از ژاپن و کره هست همان جوانانی هست که دوره قبل قهرمان آسیا شد ضمنا اگر ایران برنده شود قطعا فلسطین تیم دوم میادبالا پس مطمئن باشید امشب ایران باید بجنگد
  • ایراندوست IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    اگر ایران شکل بازیش با هنگ کنک باشه بهتر آبروداری کنن و برگردن
  • سجاد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    به نظر من ایران ۵گل به امارات میزنه که ۲تاشو قبول میکنن اماراتم یه پنالتی از دست میده و در نهایت یه گل میزنه که نتیجه دو بر یک ایران برنده میشه🤪

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی