نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بازیکنی که قانون منچستریونایتد را زیر پا گذاشت/ تفریح زمستانی ممنوع!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافائل واران ممکن است یکی از قوانین اصلی باشگاه را نقض کرده باشد و هنگام بازگشت از تعطیلات مواخذه خواهد شد.

رافائل واران روز پنجشنبه تصویری از خودش در پیست اسکی پوشیده از برف را در اینستاگرام منتشر کرد. یونایتد بازیکنان را به دلیل خطر آسیب‌دیدگی از رفتن به اسکی منع کرده است و با اینکه در تصویر می‌توان دید که مدافع در پیست ایستاده و شیب‌ها و اسکی‌بازان در پس‌زمینه به چشم می‌خورند، اما او مطمئناً پس از بازگشت به اولدترافورد باید پاسخگو باشد. تن‌هاخ اگر متوجه شود که مدافع میانی مستعد آسیب‌دیدگی در اسکی شرکت کرده عصبانی خواهد شد.

به دلیل ترس از آسیب‌های شدید، فعالیت زمستانی توسط اکثر باشگاه‌ها در سراسر اروپا ممنوع است. مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن‌مونیخ پس از بازگشت از جام جهانی فاجعه‌بار آلمان در قطر، در تعطیلات زمستانی بوندس‌لیگا در سال ۲۰۲۲، پایش شکست و در مجموع ۱۰ ماه از میادین دور بود.

شب گذشته نماینده واران تاکید کرد که او اصلا اسکی نکرد. اما شاید این موضوع برای واران که در جولای ۲۰۲۱ با مبلغ ۴۲ میلیون پوند از رئال مادرید به اولدترافورد نقل مکان کرد، گران تمام شود.

بازیکنی که قانون منچستریونایتد را زیر پا گذاشت/ تفریح زمستانی ممنوع!

شایعاتی آغاز شده مبنی بر اینکه واران می‌خواهد از یونایتد جدا شود، و باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان و بایرن مونیخ به جذب او علاقه نشان دادند. او در این فصل ۱۸ بار در تمامی رقابت‌ها برای منچستریونایتد به میدان رفته و در ۵ بازی از ۶ بازی اخیر باشگاه حضور داشته و تنها یک بازی را به دلیل بیماری از دست داد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی