استراماچونی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال حتی پس از جدایی از این تیم هم از تمایل برای بازگشت حرف می‌زد.

این روزها پس از پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس برای بازگشت دوباره به جمع قرمزپوشان پایتخت، بحث شکل همکاری مربیان خارجی با تیم‌های باشگاهی ما داغ شده است. اتفاقا ۴ سال قبل هم دقیقا در همین روزها فوتبال ایران خودش را آماده یک پرونده بزرگ می‌کرد؛ پرونده‌ای که متاسفانه استقلال بابت آن تاوان بسیار سنگینی داد.

آندرئا استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان که در آذر ماه سال ۹۸ توانست استقلال را صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر بکند ولی به خاطر اختلاف با مدیران باشگاه شبانه همراه دستیارانش تهران را ترک کرد، در گزارشی که روز اول بهمن سال ۹۸ به صورت اختصاصی در خبرورزشی منتشر شد، از تمایل خود برای بازگشت به ایران صحبت کرد. در حالی که چند روز از سرمربی‌گری فرهاد مجیدی در استقلال می‌گذشت، استراماچونی مدعی شد خیلی دلش می‌خواهد دوباره یک روز سرمربی استقلال شود ولی نمی‌داند این فرصت چه زمانی فراهم خواهد شد.

او همچنین تاکید کرد حضورش در استقلال صرفا به خاطر مسائل مالی نبوده چون باشگاه تراکتور ۲ برابر استقلال به این مربی پول می‌داد! البته مرد ایتالیایی در حالی چنین حرف‌هایی را بر زبان آورد که از طریق وکلایش شکایت کرد و نه‌تنها پول قرارداد ۲ ساله‌اش با استقلال را تمام و کمال گرفت بلکه حتی یک یورو هم به این باشگاه تخفیف نداد و تمام غرامت دیرکرد و هزینه‌های مربوط به قراردادش را بدون هیچ گذشتی دریافت کرد تا نشان بدهد حرف‌هایی که مربیان خارجی پیرامون علاقه به هواداران ایرانی بر زبان می‌آورند، در رابطه با مسائل مالی هیچ کارایی ندارد.

مصاحبه قدیمی استراماچونی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزهیس IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    هیچ استقلالی درکل دنیا ازسلطانیفر نخواهد گذشت بخاطر یک دهه ظلم به پرافتخارترین تیم آسیا درایران وآبروی ایران درآسیا💙💙💙💙💫💫👑۴فینال آسیا💙💙💙💙 ۲قهرمانی آسیا 💫💫وقهرمانی بدون باخت 👑باشاه فرهاد👑آسیا حسرت ننه آذر🍅 وبابامسعودیا👹😋🤫🍅🤫🍅🤫🍅🤫🍅
  • سعید IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    انشالله بعد از نکونام تو سرمبری استقلالی
  • ناشناس IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    مربی پولکی به استقلال ضربه زد
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    حالا دیگه مد شده هرکس می خواد بیانگر ارزش خود باشه از تراکتور مایه میذاره
  • لاله لادن ابیدلان IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    ولی وجدانان مربی تاپی بود و استقلال رو متحول کرده بود ‌ ایکاش روزی بیاد استقلال و قهرمان اسیا کنه اس اس رو💙
  • امیر IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    بهترین مربی‌ای بود که پا به ایران گذاشت، ولی نگذاشتند کار کنه. اونایی که میگن پولکی بود حتی ذره‌ای از فوتبال و قضایاش اطلاع ندارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی