نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کاپلو برای تماشای جام ملت‌های آسیا به قطر می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستارگان تیم ملی در حالی به مصاف امارات می‌روند که به احتمال فراوان یک تماشاگر ویژه خواهند داشت.

عوامل برگزاری جام ملت‌های آسیا برای جلب توجه هرچه بیشتر دنیا نسبت به مسابقات مذکور اقدام به دعوت از بزرگان فوتبال جهان کرده‌اند و آنها به تناوب وارد قطر می‌شوند.

یکی از افرادی که قطری‌ها به لحاظ رسانه‌ای هم تبلیغات بسیار وسیعی روی حضورش در دوحه راه انداخته‌اند، فابیو کاپلو است. سرمربی مشهور ایتالیایی که هدایت تیم‌های بزرگی همچون: میلان، یوونتوس و رئال مادرید را بر عهده داشته است و هم اکنون با فیفا در بخش فنی و آموزش همکاری می‌کند. اینطور که رسانه‌های قطری مدعی شده‌اند، فابیو کاپلو احتمالاً از جمله مهمانان ویژه بازی ایران و امارات در روز پایانی مرحله گروهی جام ۲۰۲۳ خواهد بود.

البته هنوز به طور دقیق مشخص نشده که او در صورت رفتن به ورزشگاه تحت عنوان مهمان ویژه کمیته برگزاری مسابقات بازی را نگاه می‌کند یا اینکه در قالب مفسر تلویزیونی برای قطری‌ها ایفای نقش خواهد کرد اما هرچه باشد، اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، تمام ستارگان فوتبال ایران این شانس را خواهند داشت تا برابر چشمان یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال جهان به میدان بروند. فابیو کاپلو سابقه قهرمانی با میلان در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد و دوره طلایی میلانی‌ها با او رقم خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی