نبیل باهویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس احتمالا مجبور خواهد شد یکی از خارجی‌های خود را در لیست مازاد قرار دهد.

هواداران پرسپولیس امید زیادی داشتند تا مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت بتواند رضایت برانکو ایوانکوویچ را جلب کند و بار دیگر سرمربی کروات در کسوت سرمربی پرسپولیس فعالیت خود را در لیگ برتر فوتبال ایران دنبال کند. با وجود سفر درویش به دوحه، پاسخ برانکو تغییر نکرد و او مانند دور اول مذاکرات انجام‌شده پیشنهاد حضور روی نیمکت پرسپولیس را رد کرد تا همچنان جانشین یحیی گل‌محمدی نامشخص باشد. باشگاه پرسپولیس به صورت همزمان و در کنار مذاکره با گزینه‌های مختلف برای هدایت این تیم، مشغول مذاکره با تعدادی بازیکن است تا تیم را در نیم‌فصل دوم تقویت کند.

در اولین گام پرسپولیس موفق شد با عبدالکریم حسن ستاره قطری که سابقه انتخاب به عنوان مرد سال آسیا را دارد به توافق برسد و این بازیکن در نیم‌فصل دوم با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت. به غیر از این بازیکن، باشگاه پرسپولیس قصد جذب یک مهاجم خارجی و یا علی علیپور را دارد که در صورت جذب هر کدام از آن‌ها، می‌بایست یکی از بازیکنان سهمیه خارجی خود را در لیست مازاد قرار دهد.

پرسپولیسی‌ها در کنار تلاش برای جذب حداقل ۲ بازیکن ایرانی، به دنبال تقویت فهرست تیم‌شان با حضور بازیکنان خارجی هستند؛ آن‌هم در حالی‌که در نیم‌فصل نخست وحدت هنانوف، گیورگی گولسیانی و نبیل باهویی به همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی بازیکنان خارجی پرسپولیس محسوب می‌شوند. کنعانی‌زادگان و زاهدی با توجه به این‌که بعد از پایان دوران لژیونری‌شان به پرسپولیس پیوسته‌اند، سهمیه بازیکن خارجی محسوب می‌شوند و همین مسئله باعث شده تا پرسپولیسی‌ها تنها یک سهمیه جذب بازیکن خارجی داشته باشند. سهمیه ای که به جذب عبدالکریم حسن اختصاص یافت و حالا اگر پرسپولیسی‌ها قصد داشته باشند تا یک مهاجم خارجی و یا لژیونری مثل علیپور را به خدمت بگیرند، باید یکی از خارجی‌های خود را در لیست مازاد قرار دهند.

وحدت هنانوف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس به همراه نبیل باهویی، مهاجم سوئدی قرمزها دو بازیکنی هستند که احتمال خروجشان از پرسپولیس زیاد است و ممکن است یکی از این دو بازیکن را در نیم‌فصل دوم همراه تیم پرسپولیس نبینیم. در واقع یکی از این‌ها قربانی جذب مدافع قطری خواهد شد و به اجبار باید پرسپولیس را ترک کند.

این مطلب را هم بخوانید: تیر پرسپولیس به سنگ خورد/ رد پیشنهاد سرخ‌ها برای ستاره‌ای که مقابل تیم یحیی دبل کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبادان DE ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    جالبه پرسپولیس یه دفعه پولدار شد. الان این خرید ها دیگه خیلی ضرورت نداره. چون از اسیا حذف شدیم و به احتمال زیاد پرسپولیس رقیبی در لیگ ایران نخواهد داشت به خصوص با بازگشت عیسی. به نظرم پول رو خرج یک مربی درجه اول بکنیم بهتره که هم قهرمان لیگ بشیم هم برای سال اینده در اسیا بدرخشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی