نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبرورزشی‌گردی| خط و شان سیدجلال برای بیرانوند؛ بار آخرت باشد از این کارها می‌کنی/ یک بازیکن پرسپولیس در هزار گروه تلگرامی عضو بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی کنونی پرسپولیس ۷ سال قبل بازیکن این تیم بود و تاکید داشت تحت هیچ شرایطی نباید استقلال را در کورس قهرمانی دست‌کم گرفت.

سید جلال حسینی ۷ سال قبل یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های پرسپولیس محسوب می‌شد.

مردی که هم‌اکنون تحت عنوان مربی روی نیمکت قرمزهای پایتخت می‌نشیند، روز دوم بهمن سال ۱۳۹۵ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی ضمن تاکید بر این‌که پرسپولیس هرگز نباید استقلال را در کورس قهرمانی دست‌کم گرفته یا فراموش کند، به شکل جوان‌گرایی در این تیم هم اشاره کرد و مدعی شد شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که نمی‌تواند در آنِ واحد ۱۰ بازیکن جوان را به میدان بفرستد و بحث تجربه در این تیم هم فوق‌العاده مهم است.

مدافع اسبق تیم ملی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به شیرجه نمایشی علیرضا بیرانوند مقابل فولاد گفت: به بیرانوند گفتم بار آخرت باشد که از این کارها می‌کنی چون زمین مسابقه جای نمایش دادن نیست و این حرکات می‌تواند موجب مصدومیت او شود.

جلال حسینی در رابطه با فعالیت‌های آن‌زمان بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی هم نظر جالبی داشت و به خبرورزشی گفت: من خودم اهل فضای مجازی نیستم و به بازیکنان هم توصیه کرده‌ام کاملا روی فوتبال متمرکز باشند اما چند روز قبل یکی از بازیکنان پرسپولیس را دیدم که در هزار گروه تلگرامی عضو بود! به این بنده خدا گفتم تو چه حوصله‌ای داری! به جای این کارها روی فوتبال متمرکز بشو.

خبرورزشی‌گردی| وقتی سیدجلال برای بیرانوند خط و نشان کشید؛ بار آخرت باشد از این کارها می‌کنی/ یک بازیکن پرسپولیس در هزار گروه تلگرامی عضو بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    مدال های قهرمانی که گردن سید جلال حسینی از فصل 1395-96 گردنش انداختن همه مهندسی شده، جعلی و اسنپی بوده و ارزشی ندارن. سید جلال حسینی رو الکی بزرگش کردن و اگه دولت روحاین و مسعود سلطانی فر و محمد جواد آذری جهرمی نبودن اولا نمی تونستن گلات مهندسی شده بکنن و دوما با بازی غیر قانونی طارمی در پرسپولیس وقتی با باشگاه ترکیه ای قرارداد داشت باید تیم پرسپولیس به لیگ دسته سه می فرستادن ولی با سند سازی و تشکیل جلسه در سطح ملی با اردوغان نذاشتن این اتفاق بیفته. جای پرسپولیس حکومتی دسته 3 ایران بود اونم با منفی 16 امتیاز در شروع لیگ دسته 3. دقیقا همون کاری که عدالت در مورد یوونتوس اجرا شد ولی اینجا به دلیلی حکومتی بودن پرسپولیس نذاشتن این اتفاق بیفته
    • ابوالفضل IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      با این حد فشاری که در شما میبینم معلومه کار سید جلال خیلی درست بوده
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    یک طوری هم به بیرانوند گفته آخرین بارت باشه انگار که بروسلیه. از سید جلال حسینی تقاضا می کنم بیاد روی رینگ با من مبارزه تن به تن بکنه تا بفهمه فقط حرف می زنه و پاش برسه عددی نیست
  • ناشناس IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    سید جلال چه فشاری داده به استقلالی‌ها فشار بخور عزیزم فشار بخور جیگرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی