نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
۰ |
۰
خبر بد و خوب کلوپ؛ صلاح به لیورپول بازگشت
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال مصر تایید کرد که محمد صلاح به انگلیس بازگشته، اما در صورت رسیدن تیم ملی مصر به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا، صلاح به آنها خواهد پیوست.

مصر تایید کرد که مو صلاح پس از مصدومیت در جام ملت‌های آفریقا برای گذراندن دوران ریکاوری به لیورپول بازمی‌گردد. این بازیکن ۳۱ ساله در نیمه اول تساوی ۲-۲ مصر مقابل غنا در روز پنجشنبه مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. با آزمایشات و اسکن‌ها مشخص شد که مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است.

مصر تایید کرد که صلاح به انگلیس بازمی‌گردد و بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده: «فدراسیون فوتبال مصر اعلام می‌کند که صلاح برای درمان به انگلیس سفر خواهد کرد با این امید که در صورت راهیابی تیم ملی مصر به مرحله نیمه‌نهایی، به تیم بپیوندد.»

صلاح بازی مصر مقابل کیپ ورد و دو بازی حذفی بعدی را از دست خواهد داد. فرعون‌ها در دو بازی ابتدایی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا به تساوی دست یافتند و برای قطعی شدن حضورشان در مرحله یک‌هشتم نهایی به پیروزی روز دوشنبه نیاز دارند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از بیانیه مصر بازگشت صلاح به باشگاه را خبر داده بود. سرمربی قرمزها در پاسخ به این سوال که آیا او هنوز هم می‌تواند به مسابقات برگردد، گفت: «اگر قبل از فینال آماده باشد، بله. فکر می‌کنم احتمالاً همه می‌دانند که منطقی است که او برای مراحل ریکاوری در کنار ما باشد.»

​بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی