نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
قلعه‌نویی: تعریف مانچینی از من باعث شد در ایران دشمن پیدا کند/ خداداد عزیزی برای من قابل احترام است اما...
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از مانچینی ممنونم اما همین تعریف باعث می شود او در ایران دشمن پیدا کند!

امیر قلعه نویی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی ایران مقابل امارات در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گفت: خیلی خوشحالم جزو اولین تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی رقابت ها هستیم. بازی قبلی را آنالیز کردیم که آمار بسیار خوب با ۵۱۰ پاس و مالکیت توپ ۷۰ درصدی داشتیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه تعریف و تمجیدش از عملکرد این تیم در بازی دوم گفت: فکر می‌کنم تیم ما اجازه نداد هنگ کنگ ۱۰۰ پاس صحیح داشته باشد. به نظرم مقابل هنگ کنگ یکی از بازی های خوب خودمان را انجام دادیم. خوب بازی نکردن با گل نزدن فرق دارد.

امیر قلعه نویی ادامه داد: آمار AFC می‌گوید عملکرد خوبی داشتیم. دو ایراد در بازی با هنگ کنگ داشتیم اول اینکه پاس های ساده را لو دادیم و نکته دوم هم اشتباه در دو موقعیت بود که روزبه چشمی و میلاد محمدی داشتند. از بازیکنانم بابت زحماتی که کشیدند خیلی تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برخلاف خیلی ها که اعتقاد داشتند ایران در گروه آسانی قرار داشت باید بگویم اگر فلسطین و هنگ کنگ در هر گروه دیگر بودند حداقل به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم صعود می‌کردند. آمار می‌گوید گروه ما سخت است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه به دیدار سوم این تیم برابر امارات اشاره کرد و گفت: بازی روز سه شنبه یک فینال دیگر است. ضمن اینکه فلسطین هم شانس صعود دارد و نتیجه ما برای آنها هم مهم است‌.

امیر قلعه نویی در واکنش به این موضوع که آیا در دیدار با امارات از همه توان تیم ملی استفاده خواهید کرد، گفت: با توجه به این که بعد از بازی با امارات تا دیدار بعدی فرصت زیادی داریم که بازیکنان استراحت کنند، به همین خاطر در دیدار با امارات با تمام توان و قوا به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: امارات تیم خوبی است که طبق آمار عملکردی قابل قبول داشته است. ما اگر نکته ای می‌گوییم باید طبق آمار باشد. آنها چهار امتیاز گرفته اند که این موضوع مهمی است. فردا بازی سختی داریم که باید با دقت بازی کنیم.

قلعه نویی در مورد نمایش همراه با انتقادی که تیم ها در گروه های مختلف داشتند گفت: انتقاد باعث پیشرفت و برطرف کردن نقاط ضعف می‌شود. ما ایراد داریم و خودمان هم می‌دانیم چه مشکلاتی داریم. اما وقتی آمارها نشان می‌دهد که ما برتر هستیم دیگر انتقادات با تخریب قاطی می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی ها به خاطر تورنمنت کافا از ما انتقاد کردند اما دیدید که قرقیزستان در همین جام ملت های آسیا چه نمایشی داشت. به خاطر همین تورنمنت به بازیکنان حمله شد. البته دیر اضافه شدن لژیونرها هم تاثیرگذار بود. با این حال با همه توانشان کنار تیم ملی هستند. با همه انتقاداتی که مطرح می‌شود سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگار عربستان سعودی درباره تعریف و تمجید روبرتو مانچینی سرمربی این کشور از ایران که آنها را یکی از بهترین تیم های آسیا دانست و عملکرد قلعه نویی را جزو یکی از بهترین مربیان معرفی کرد، گفت: از مانچینی تشکر می‌کنم اما همین تعریف باعث می‌شود او هم دشمنان زیادی در ایران پیدا کند.

او ادامه داد: او تقریبا از لحاظ سنی هم دوره من در دوران بازی کردن بود. او تیمی سرعتی و بسیار خوب درست کرده است. یقینا عربستان هم تیمی بسیار خوب است که یکی از شانس های قهرمانی است. امیدوارم کشورهای همسایه خلیج فارس و رابطه موجود بین ایران و عربستان خوب بماند که از فوتبال دو تیم لذت برده شود.

او سپس جمله خود درباره سردار آزمون را تصحیح کرد و گفت: اگر از لژیونرها جز سردار آزمون تشکر کردم سوء تفاهم نشود با توجه به رابطه قراردادی با رم دیر آمد.

قلعه نویی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی ایران تصریح کرد: مصدومیت جزیی از مسابقه و تمرین است. تیم های دیگر هم مصدومان زیادی دادند ما قبل از شروع تورنمنت از دو سه تیم احساس نگرانی کردیم. از سپاهان و پرسپولیس که بازی های فشرده ای انجام می‌دادند نگران بودیم اما واقعا از تیم پزشکی تشکر می‌کنم که تلاش زیادی کردند. فکر می‌کنم غیر از مجید حسینی آسیب دیدگی بقیه بازیکنان برطرف شده است و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اظهارات خداداد عزیزی گفت: خداداد چند ماهی پیش ما بود و اعتقاد دارم می‌توانست یکی از بهترین مربیان ایران شود. اگر جلسات فنی را گفته حتما دلیلی داشته است. عزیزی بعد از مصاحبه ای که کرده بود به من زنگ زد. برای من قابل احترام است اما این که مسایل شخصی تیم را گفته را بروید از خودش بپرسید.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: بحث فنی جزو مسایل امنیتی نیست که به آن نگاه خاصی داشت. شاید او خواسته نگرش کادر فنی را بگوید که به زعم من چیز بدی نیست. او افکار من را بیان کرده است‌ پس من خرده ای از او نمی‌گیرم.

او در خصوص نحوه حمایت از تیم ملی ایران تصریح کرد: قبل از ورود به رقابت ها شرایط خوبی نداشتیم اما الان راضی هستیم و همه چیز مناسب است. با وحود این شرایط خواستم از آقای تاج تشکر کنم.

او درباره شرایط روحی و روانی بازیکنانش با وحود انتقادات گفت: بحث روحی طبیعتا گاهی نقدهایی است که ترکش های آن به تیم می‌رسد اما من سعی می‌کنم بازیکنانم را یکدل کنم. در مجموع از تیمم راضی هستم از تمام اعضای گروه بابت زحماتی که می‌کشند تشکر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • امیر FI ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    امیر جان خسته ای و دلشکسته، من میدونم تمام فکرت و نقشه هات برای قهرمان کردن ایران هست، میدونم که خدا از دلت خبر داره و به ارزوت میرسی
    • بزرگ مردباش IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      استادقلعه نوعی:شما خودتم میدونی تو ایران مربی محبوبی نیستی ..........با نام مانچینی کاسبی نکن
    • دوچرخه سواران IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      مانچینی ازتیم ایران تعریف کرده نه ازمربی ایران!!!!!چرا به خودت گرفتی جناب قلعه نویی
    • سرورت پرسپولیس IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      آقای قلعه نویی مثل سخن گوی دولت و وزرای ایران حرف میزنه، آمار و ارقام میگه فلان آمارو ارقام میگه بهمان، دوست عزیز وزرا هم آمار ارقام زیاد میدن تو این مملکت ولی با واقعیت زمین تا آسمون فرق داره. پاس به دروازه بان دادن تو آمار پاس تاثیر میذاره ولی تو نتیجه نه.
    • عاقل IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      مشکل از خود ماست تو این چندین سال انقدر تو سختی و گرفتاریهای زیاد درگیر بودیم که همیشه به حداقل ها راضی شدیم که امثال قلعه نویی هم با اون بازی بد تیم ملی طلب کار و خود شیفته تشریف دارن با این همه بازیکن خوب که داریم باید توقع بازی خوب داشته باشیم اما نه با مربی سفارشی خواص
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    بجای ارائه تبلیغ برای خودت به این دفاع وبازی افتضاح باهنگ کنگ به پرداز،شماکه این همه ضدتبلیغ برای تیم ملی می کردی،درترکیب اصلی چندنفرازلیگ داخلی به ته مانده تیم کیروش اضافه کردی؟
  • عرفان IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    آخه این چه طرز رفتار و گفتاره؟ همیشه از همه طلب کاری امیر خان!! اصلا این چه اکت صورتی هست که شما کنار زمین داری آقای سرمربی. انگار داری گریه میکنی. حداقل در هر بازی 20 بار دوربین میاد روی صورتت. حداقل فحش میدی جلوی دهانت رو بگیر نشه لب خونی کرد! تاکتیک تیمی و فوتبال زیبا نخواستیم اصلا
  • MIS قرمزته IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    یکی این گروهبان قندلی بیسواد رو از برق بکشه
  • عدالت خواه IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    امیر خان اگر میخوای از این تورنمنت با دست پر برگردی، ازت میخوام که فقط حواست به تیم خودت باشه، جواب حاشیه سازان هم بماند برای بعد از قهرمانی...✌
  • شمسعلی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    بح بح چه مربیه خوبی داریم با تاکتیک روز وشب دنیا..تاکتیکی که خود پپ مجدد درخواست کرده بهش بفرستن.اصلا مربی به این خوبی نیست تو دنیا..بح بح..مربیه عالیه با پلانهای بیشمار در بازی.بیزار از سیستم علی اصغری و بکش زیرش..کلا سبک نوین بازی و تعریف از خود داره..بح بح
  • ل IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    اخه کی هستی که دشمن پیدا کنی مردم ناراحتند چرا تو شدی سرمربی
  • عامیرزا IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    سعدی علیه الرحمه میفرماید:فریب دشمن مخور و غرور مداح مخر، که این دام زرق نهاده است و آن دامن طمع گشاده. احمق! را ستایش خوش آید چون لاشه!! که در کعبش دمند دمی فربه نماید!! عجالتن این جناب ماچینی (یاد علی چینی عستقلالی و اونشب معنویشون تو دبی هم بخیر)یه روانشناس هستن و بدون اینکه تو عمرش حتی یه بازیکن عستقلال رو شناخته باشه که طبیعتن هیچکس تو عاسیا و دنیا نمیشناسه!خوب این مکتب ناب و عوسطوره های گنده تیز و طبل توخالی و هواداران جوگیرشو عانالیز کرده! یه تیکه سنگین عنداخته تا حضرات مکتب نارسیسیسم وخودشیفته گی بال و پر دربیارن و با اون سبقه عفتخارات و ستاره های حلبی جعلی دوران ژوراسیک و ایضن مدال شوالیه! یادگار دوران فتلیسیم! حس کنن که بععععله منم که رستم بود پهلوان! همه ایران ودنیا تو این مدت گلکاری تیم سرای سالمندان میلی رو به رهبری سرجوخه قابلمه بسر دیدن وفک کنم هر عادم عاقل و با تجربه ای حریف ایران باشه از این تیم چوگان باز! بشدت تمجید میکنه وسعی میکنه این تیم ضیافت دورهمی رو تهییج کنه که با همین فرمون برید جلو که ما خاک پای شوما هم نیستیم!! خدا از حقارت کمتون نکنه.الخ
    • MIS قرمزته FR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      داداش نمره انشات بیسته ، لذت بردم و دم شما گرم
    • Ali IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      جناب عامیرزا طوری وجوری صحبت کن که نام کاربری ات را جدا نکند که بشود عامی رزا ویا عامی رضا ،اگرجنابعالی هم بخواهی مانند بعضی ازطرفداران استقلال که عقده ای شده اند صحبت کنی پس تفاوت تو با آنها چیست ؟آن جنابان طرفدار استقلال که خودرا اس اس ویا اس اسی طرفدار استقلال مینامند ومیخوانند نمی دانند که خیلی که خودتان را ارتقاء داده اید وبالا برده اید شدید اس اس های هیتلری .
    • حسينی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      امیر زای محترم، اگر کشور ایران را دوست دارید، سعی کنید زبان فارسی را بطور کامل یاد بگیرید. بعد انتقاد کن. غلط های املایی زیادن
  • هوادار فوتبال IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    قلعه نوعی فکر کرده خیلی بارش هست که همه را دشمن خودش میداند. کافر همه را به کیش خود پندارد. خدا نکند ما این از خود متشکر قهرمان شویم که دیگر خدا را بنده نیست. ایشان درتمام صحبت‌هایش از دشمن فرضی صحبت میکند همیشه توهم میزند
  • 496 IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    همه باید از من تعریف کنند همه باید به به و چه چه کنند! جسارتاً چقدر شما نُنُر تشریف دارید! اصلاً شان و شخصیت و جایگاه مربی رو زیر سوال می برید! آقای مانچینی الان مردم ایران همه دشمن تو هستند؟! آخه چرا؟ چقدر شما حرف می زنی؟ چقدر دیالوگ میگی؟ بچسب به کارت آخه! عجیبه هاااا
    • ل IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      این برنامه های تلویزیون میبینه که کسی دربارش حرف زد بیاد بزنه تو برجکش
  • فرهاد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    دشمنانش زیاد شدن .این دشمنان همان دشمنان پنهان و دشمنان آشکار هستند که با دشمنی خود ثابت کردند که دشمن بودن صرفاً برای دشمنی نیست ‌خدا همی دشمنان آقای قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را که فلسفه گواردیولا رو در فوتبال ایران دنبال میکند هدایت کنه...دشمنم.دشمنی.دشمنت. دشمنی .دشمنی.دشمنند....این شد مصاحبه قبل از بازی ،🥴🥴🥴من خوبم همه بدن . آخه ۲۰تا دستیار داری ی نفر پیش ت نمیاد بگه ایراد داریم .میدونی چرا چون همه میدونن که حرف گوش نمیدی.سیستم علی اصغری شد فلسفه گواردیولا... واقعا متاسفم.با همین فرمون برو‌جلو.
  • ارش گرگان IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    خدایا تمام ایران میگن تیم ضعیف بوده این میگه خوب بوده شخصا هشت سال حضور کی‌روش به جز بازی با ژاپن در هیچ بازی اینقدر ندیده بودم تیم ملی بد و پراشتباه بازی کنه
    • Hmed DE ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      جناب گرگان ،جام به تیمی که قشنگ بازی کنه نمیدن ، باید ببری، به هر قیمتی. زمان کیروش هم ما فقط فوتبال دفاعی داشتیم که هنوز آثارش در تیم مشهوده.و قطعا به زودی تغییر نمیکنه، کمی واقع بین باشین، کیروش بیشترین زمان حضور به عنوان سرمربی را در تیم ما داشت و همه امکانات در اختیارش بود ولی هیچ گلی به سرمون نزد‌ و هیچ خروجی قابل دفاعی هم نداشت
  • هومن IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    آقای مربی به شعور مردم توهین نکن مردم فوتبال از شما و کادرت بهتر می فهمند
  • سجاد IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    درمقابل کره وژاپن بازیکن های سرعتی بیشتربزارید نه قدرتی که بعد بگید خوب بازی نمیشه
  • سجاد IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    درمقابل کره وژاپن بازیکن های سرعتی بیشتربزارید نه قدرتی که بعد بگید خوب بازی نمیشه
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1-اون بازیکنی که فحش مربیو میخوره و کاری نمیکنه بی غیرته2-قلعه نویی اگه جرئت داره به طارمی و آزمون و جهان بخش فحش بده ببینه چکارش میکنن3-تعادل روانی قلعه نویی بهم خورده و دیگه تمرکزی رو کارش نداره4-قلعه نویی از خداداد عزیزی میترسه5-این تیم اختلافات درونی زیادی داره و قلعه نویی روی اعصاب و روح و ران بازیکنان راه میره6-قلعه نویی بخاطر فحاشی به بازیکن تیم ملی در حین مسابقه باید توسط ای اف سی به مدت دو سال از مربیگری محروم شود7-اگردلی را به ناله آری ز برق آهش امان نداری بلا درافتد به هرچه داری که چوب یزدان صدا ندارد چو آه مظلوم کند کمانه سرای ظالم شود نشانه چو برق بگریز از این میانه که تیر آهش خطا ندارد
  • د IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    فک کردی از بغل حمله کنی میبری مربی حریف هم چغندره
  • احمد مظفری IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    زنده باد امیرخان
  • شیذر CH ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    انقدر دشمن دشمن می‌کنه آدم یاد یه آقایی میوفته
  • M56 IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    آقای گروهبان چرا از ایران و ایرانی بد میگی ؟ خودت مافیا و دشمن همه هستی چرا جماعت ایرانی رو پیش اجنبی بد میکنی ؟
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    قلعه نوعی به جای بررسی اشتباهات خود همیشه سخن از دشمن و دشمنی میکند. اینهمه با کلمات بازی کردی خسته نشدی تیم وقتی خوب بازی نمیکند انتظار داری مردم بگویند عجب تیم خوبی داریم بهترین کاری که میتوانی انجام دهی خودت آبرومندانه خودت را اخراج کنی تا مردم اخراجت نکرده‌ اند پوست کلفتی نکن که اگر نتیجه نگیری و برگردی روزگارت سياه خواهد شد از خود راضی خود متشکر بار فنی صفر قبول کن بی خاصیت
  • آبادان CH ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    من تعجب می کنم از سرمربی تیم ملی. حالا که شما فرصت رو پیدا کرده اید وسرمربی شده اید. روی تاکتیک تیم تمرکز کنید. در مرحله یک چهارم کره (یا ژاپن) را ببریم. انوقت دیگه همه مون ازتون تعریف می کنیم نه فقط آقای مانچینی.من قبول دارم که ممکنه بعضی ها به شما حسادت کنند به هر حال جایگاه بزرگی دارید.سرمربی تیم لی هستید. خود شما هم به سرمربیان قبلی تیم ملی حسادت می کردید. اما به هر حال همه که حسود نیستند. همه که دشمن نیستند. تمام سرمایه 10 سال اخیر فوتبال ایران دست شماست. یک چهارم نهایی مقابل برنده ژاپن کره پیروز شوید همه مون نوکر شما هم هستیم .اگه خدای ناکرده خدای ناکرده خدای ناکرده (یک میلیارد خدای ناکرده ) ببازیم (حتی در ضربات پنالتی ) لطفا حداقل آنزمان یک معذرت خواهی ساده از ملت بکنید.
  • ناشناس IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    عجب ملتی شدیم
  • احد IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    آقاجان تیمت ،تیم نیست و مقصر شمایید تک تک این بازیکن ها یه سروگردن از بازیکن های هنگ کنگ سرترند اما چرا نتوانستند در مقابل این تیم روان بازی کنند؟
  • لونگی حکومتی IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    هه جای تاسفه فقط پیامهای لونگیا را میذارن اینجا 😐 بی عدالتی بیداد میکنه حتی اینجا 😏
  • بهرنگ US ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    آقای قلعه نوعی فکر کرده کی هست که اینجوری صحبت میکنه بار فنی که صفر اخلاق هم صفر تیم ملی رو با چاله میدون اشتباه گرفته تمام بازیکنان رو داره از تیم زده میکنه که فقط جا برای استقلالی های محبوب خودش بیشتر باز کنه مثلا امید ابراهیمی فقط هر دوره که قلعه موعی هست بازکن تیم میلی این آقا میشه و بازی هم میکنه آقای مربی جمع کن این بساط رو که هر کسی انتقاد میکنه دشمن شماست اول بار فنی خودت و دستیاران استقلالیت رو ببر بالا بعد توقع بی جا داشته باش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی