خداحافظی از پدیده لیگ برتر؛ سعید دقیقی از هدایت شمس‌آذر استعفا داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سعید دقیقی با انتشار پیامی در فضای مجازی از تیم شمس آذر خداحافظی کرد.

سعید دقیقی سرمربی موفق شمس آذر که نتایج درخشانی را با نماینده قزوین در لیگ برتر کسب کرد و تیمی را که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بود باوجود کسر امتیاز از ابتدای مسابقات درنهایت در نیم‌فصل اول با ۲۰ امتیاز به رده دهم جدول رده‌بندی رساند.

اکنون دقیقی شوک بزرگی به هواداران این تیم داده و انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به نوعی با هواداران شمس‌آذر و بازیکنان این تیم خداحافظی کرده است.

سرمربی شمس آذر در این پست نوشت: «آنچه که می نویسم قطعا با گلایه ها و قضاوت هایی همراه خواهد بود اما ضمن احترام به همه ترجیح می دهم صادقانه دلایلم برای اتخاذ یک تصمیم سخت را با شما در میان بگذارم...بگذارید برای اولین بار از پایان شروع کنم...از آخرین هماورد جمعی ما در قزوین، که به پیروزی شیرین در مقابل تیم بزرگ سپاهان منجر شد... یک روز رویایی، در تداوم یک فصل رویایی تر ،که همگی در وقوع آن نقش داشتیم. و ناگفته پیداست که این واژه "همگی" تحت استثمار من و نزدیکان و دوستانم قرار ندارد و هر آنچه که از موفقیت نصیب شمس آذر شد، نتیجه اتحاد و اعتقادِ بازیکنان ،مربیان ، مدیران و مالکان و مسئولانی بود که خالصانه، دل در گروی پیروزی‌های شمس آذر داشتند و نمی توانم در این موفقیت از هوادارانی یاد نکنم که در طول این مدت و به ویژه نیم فصل سپری شده، همراه و همدل ما بودند تابرای اولین بار، یک تیم فوتبالِ قزوین ، از ویترین هوادارانش به نمایش گذاشته شود... دوران حضور من در شمس آذر به سه بخش تقسیم می‌شود:

نخست روزگار فرار از سقوط
دوم روزگار تلاش برای صعود
و سوم روزگار کسب اعتبار در فوتبال ایران

هدف من در همه‌ی این سه مقطع چیزی جز موفقیت نبوده است و به گواه جایگاهی که امروزبر آن تکیه زده‌ایم دررسیدن به این اهداف دستاوردهایی داشته‌ایم...اما آنچه که امروز مرا وادار به گرفتن یک تصمیم سخت با طعم تلخ خداحافظی می‌کند، تعلق خاطری است که به این اعتبار جمعی پیدا کرده‌ام و می‌دانم که با ظرفیت‌های موجود شمس آذر و رقابت نابرابری که بر فوتبال ایران حاکم است حفظ این اعتبار سخت یا حداقل از توان من به عنوان سرمربی خارج است...به هر حال آنچه که می‌دانستم و آموخته بودم با افتخار برای تیم شهر زادگاهم به کار بستم و حالا زمانی از رفتن سخن می‌گویم که شمس آذر تا حدود زیادی به اهداف اولین فصل حضورش در لیگ برتر دست یافته و شاید حالا من این حق را داشته باشم که به عنوان یک مربی جوان نیم نگاهی به عرصه‌ی فعالیتی بیاندازم که امکان عبور از اعتبار و رسیدن به افتخار در آن فراهم باشد...در پایان ضمن قدردانی از همه مردم مسئولان مدیران مالکان و به ویژه بازیکنانم که در طول این مدت به چیزی جز اعتلای نام قزوین فکر نمی‌کردند، با لطف مالکین و همراهی مدیرعامل محترم کناره‌گیری خود از سرمربیگری تیم (امروز محبوبِ) شمس آذر را اعلام می‌کنم و به امید سلام دوباره همه‌ی این مجموعه شریف را به خدای بزرگ می‌سپارم... باشد که روزگاری فوتبال قزوین ورای اعتبار به کسب افتخار بیاندیشد و سعید دقیقی ورای انتظار به افتخار حضور دوباره در شمس آذر و سلامی دوباره به شما بیاندیشد».

اینطور که از متن پیام دقیقی پیداست سرمربی موفق شمس‌آذر احتمالا با پیشنهاد خوبی مواجه شده که چنین تصمیمی گرفته است. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که سرنوشت دقیقی چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شمس آذر برابر تیم روسی شکست خورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهران PL ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    مربی تحصیل کرده و آینده دار انشاءالله هر جا هستی بچه محل قدیمی موفق باشی
  • جواد IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    سعید دقیقی با شمس اذر شخصیت پیدا کرد و به شمس اذر شخصیت داد اگه میموند خیلی بهتر بود .. به هر حال نمیشه قضاوتش کرد خدا پشت و پناهش
  • ناشناس IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    سرمربی پرسپولیس میشود
  • اس اس IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    با اینکارش دیگه روی خوب مربیگری رو نمی بینه عجله کرد
  • زیگزاگ IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    گویا قهر مد شده.
  • حسین شاکری بوشهری IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    سعید دقیقی پدیده ای بین سرمربی های ایرانی پس از چندین دهه است. تنها ضعف ایشان عدم کنترل احساسات و نداشتن تجربه کار در تیم های بزرگ است که اگر هواداران پرسپولیس هفت تا هشت بازی تحمل کرده و با حوصله مانع از ایجاد حاشیه و دلسردی وی نشوند تا چندین سال می تواند نیمکت سرخپوشان را بیمه کند.
  • arsenik IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    اگه استعفا داده که بره مس اشتباه کرده چون اونجا انتظارات زیاده و زمان کم.با تیمش ادامه میداد با این بازیکنها کسی انتظاری ازش نداشت فصلم تموم میشد میرفت یه تیم بهتر اونطوری خودش بازیکن میگرفت زمانم زیاد داشت تاکتیک رو جا بندازه
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    هرچنددرقزوین موفق بودامااطمینان دارم درمس چنین نخواهدبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی