ترکیب احتمالی ایران برابر امارات/ یک ابهام بزرگ برای قلعه‌نویی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب بازیکن در قلب دفاع و حضور احسان حاج صفی در جمع مدافعان دیدار با امارات مهم ترین چالش امیر قلعه نویی برای سومین بازی در جام ملت های ۲۰۲۳ آسیاست.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه مقابل امارات آخرین بازی خود در گروهC را در حالی برگزار می‌کند که دو پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی مقابل مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ صعود این تیم به مرحله بعدی را تضمین کرده است.

با این حال امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با امارات عنوان کرد: بازی روز سه شنبه یک فینال دیگر است. ضمن اینکه فلسطین هم شانس صعود دارد و نتیجه ما برای آنها هم مهم است‌.

قلعه نویی در واکنش به این موضوع که آیا در دیدار با امارات از همه توان تیم ملی استفاده خواهید کرد، گفت: با توجه به این که بعد از بازی با امارات تا دیدار بعدی فرصت زیادی داریم که بازیکنان استراحت کنند، به همین خاطر در دیدار با امارات با تمام توان و قوا به میدان خواهیم رفت.

صحبت‌هایی که نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی ایران تصمیم دارد با تمام موجودی خود در بین بازیکنان مقابل امارات به میدان برود. سید مجید حسینی تنها غایب این بازی به دلیل آسیب دیدگی است تا شجاع خلیل زاده با توجه به بهبود وضعیتش شانس مجددی برای بازی در ترکیب پیدا کند.

البته قلعه نویی تصمیم دارد احسان حاج صفی را بار دیگر در دفاع بازی دهد که می‌تواند روی تعیین زوج محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاع تیم ملی ایران نیز تأثیر بگذارد.

اگر قلعه نویی بخواهد بازی‌سازی مقابل امارات را از دفاع شروع کند روزبه چشمی به عقب باز می‌گردد و او این بار کنار کنعانی زادگان قرار خواهد گرفت در غیر این صورت خلیل زاده برای ارسال پاس‌های بلند در ترکیب بازی می‌کند.

رامین رضاییان که بهترین بازیکن بازی با هنگ کنگ شد نیز در دفاع راست باقی می‌ماند. سعید عزت الهی نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت احتمالا در میانه میدان با سامان قدوس خواهد بود تا همراه با علیرضا جهانبخش و مهدی قایدی برای طراحی حملات و در عین حال تخریب بازی اماراتی‌ها بجنگند.

سردار آزمون نیز با بهبودی کامل شرایطش احتمالا برای اولین بار در جمع بازیکنان اصلی خواهد بود و زوج مهدی طارمی را در خط حمله تشکیل خواهد داد.

از این رو ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با امارات به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضائیان، احسان حاج صفی، سامان قدوس، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، سردار آزمون و مهدی طارمی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی