نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مجدزاده کارشناس لوله کشی مشروب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در منطقه‌ای که ما زندگی می‌کنیم قطر و عربستانی را داریم که از سکانداران احداث ورزشگاه‌های بزرگ و مدرن و ترویج فوتبال در کشورهای اسلامی خود هستند.

برنامه‌های کارشناسی صداوسیما این روزها دوران عجیبی را سپری می‌کند. کارشناسانی مورد اقبال این سازمان واقع شده‌اند که با حرف‌هایشان درباره ورزشگاه‌های دنیا و الزام مصرف مشروبات الکلی، داد سخن سر می‌دهند.

مقابل این کارشناس یکی از مدیران قدیمی فوتبال ایران قرار گرفته بود که سرش بابت آن‌چه آقای کارشناس درباره لوله‌کشی مشروبات الکلی در ورزشگاه‌های دنیا ادعا می‌کرد، سوت کشید. برای پاسخ‌گویی به فردی که از تمام زیبایی‌های فوتبال (که در همه جای دنیای به عنوان یک پدیده اجتماعی تحسین می‌شود) به همین اندازه می‌فهمد و برداشت می‌کند، زبان قاصر است.

در منطقه‌ای که ما زندگی می‌کنیم، قطر و عربستان را داریم و به عبارت بهتر کشورهای حوزه خلیج فارس از سکانداران احداث ورزشگاه‌های بزرگ و مدرن و ترویج فوتبال در کشورهای اسلامی خود هستند. در منطقه‌ای که ما هستیم، قطر ظرف ۲ سال میزبان رقابت‌های جام جهانی و جام ملت‌های آسیا می‌شود و عربستان از بزرگترین تیم‌های اروپایی میزبانی می‌کند؛ آن‌هم در ورزشگاه‌های فوق مدرن که خبری از این لوله‌کشی‌های مورد ادعای آقای کارشناس نیست.

ما در دورانی به سر می‌بریم که فوتبال نه از جنبه الزام در مصرف مشروبات الکلی که به عنوان یک پدیده اجتماعی بزرگ از آن یاد می‌شود. ما در قرن و زمانی زندگی می‌کنیم که همه کشورهای پیشرفته از فوتبال به عنوان یک ابزار اجتماعی که منجر به شادی یک جامعه می‌شود، بهره‌برداری می‌کنند. تقبیح فوتبال و شادی‌هایی که از درون آن می‌جوشد و نازل کردن یک بحث ساده در این حد که ورزشگاه‌ها را به لوله‌کشی مشروبات الکلی مجهز کرده‌اند، از بی‌اطلاعی و ناآگاهی کارشناس صداوسیما است که متاسفانه با اعتماد به نفسی عجیب در این باره سخن می‌گوید.

همه قشنگی‌های فوتبال را نادیده می‌گیرند، تمام شور و حرارتی که فوتبال در جامعه ایجاد می‌کند را نمی‌بینند و چسبیده‌اند به مسائل کوچک و بی‌اهمیت... این‌که آن‌ها دنبال چه هستند بر ما پوشیده است. شاید بتوانیم حدس و گمان‌هایی در این رابطه بزنیم اما هر چه هست، آن‌چه این افراد برای مخاطبان خود تجویز می‌کنند هیچ ربطی به جاذبه‌های بزرگ و اعجاب‌انگیز فوتبال ندارد. آن‌ها شاید می‌خواهند اصل فوتبال را تقبیح کنند اما نمی‌دانند که با این کار، آفتابه خرج لحیم کرده‌اند!

اینجا ببینید: ویدیو| ادعای عجیب کارشناس صداوسیما؛ در آلمان تا خود ورزشگاه‌ها را لوله‌کشی مشروبات الکلی کرده‌اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • محمدحسین IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    این آدم ها رو اصلا بزرگشون نکنید اینها راه موفقیتشون در همین سخنان سرشار از حماقته.
    • میلاد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      ایشون درست میگه از طریق ریشه های درخت که در آبجوش هستن انجام میشه
    • مظلوم ایرانی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      بخداقسم بعدازاین برنامه نیم ساعت بحال بانوان ومردم ایران گریستم نه ازروی دلنازکی بلکه این سخنان جهلانی ازیک آدمی که مورد تایید صداوسیمای یک مملکت است چراباید پخش شود چراباید افکاراین چنینی نشرداده شود کم بی آبرویمان نکرده اند این جهالات مسموم درفضای مجازی که حالا راه رابازکرده ایم برایشان در صداوسیمایی که مثلا ملیست خدایا به آبروی فاطمه ی زهراقسمت میدم به فریاد دختران وزنان ومردان مظلوم مملکتم وطنم پاره ی تنم ایران برس آمین یلرب العالمین ....باکامنتهای آمین پناه ببریم بخداازشر شیاطین زمانه🇮🇷
    • پیروزهیس IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      شک ندارم این لنگیه بولینگیه😋
    • کیسه‌کش میمیرد، منطق نمیپذیرد: IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      شک ندارم پیروزهیس یه کیسه‌کش عقده‌ای و بی‌منطقه
  • یکی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    البته جاش تو تلویزیون نبود تا دلیل و سند قطعی برای حرفش داشته باشه چون غرب پرستها با سند قبول نمی‌کنند چه برسه بدون دلیل البته بعد مشخص شد باشگاه شالکه آلمان 52کیلومتر لوله کشی کرده و عکس ها و مطالبش منتشر شده .
    • پیروزهیس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      ۵۲کیلومتر ...سندش هم هست ....توخیلی حالت خراب ترازاین بنده خداست😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯
    • رضا IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      حالت کلا خرابه
    • حبیب IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      امنیت شغلی کارگران آلمانی بسیار بالاست - شاغل بودن حدود 75 درصد از افراد 15 تا 64 ساله - بالا نبودن هزینه زندگی و متوسط درآمد خانوارهای آلمانی - پیاده سازی بروکراسی کارآمد و درنتیجه نظم قوی در سراسر کشور - استفاده از قوانین سختگیرانه بهداشتی برای تمیز نگه داشتن محل زندگی - (امید به زندگی در زنان 84 سال و برای مردان، 79 سال) - (86.3 درصد از کارگران بزرگسال آلمانی تحصیلات متوسطه را به پایان رسانده‌اند) - (بیش از 90 درصد آلمانی‌ها حداقل یک نفر را دارند که در مواقع ضروری به او اعتماد کنند.) سندش هست میخوای نشونت بدم . حالا یه سند نشون بده که تو ایران هم این مواد رعایت میشه .
  • سامان IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    ما دردوره تی زندگی میکنیم که اینترنت و فضای مجازی تمام‌دروغها و خزعبلات رو ظرف چند ثانیه افشا میکنه ولی اینگونه افراد در دوره ای زندگی میکنن که همه پشت کوه زندگی میکنن
    • ایرانی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      برانکو منجی فوتبال ایران بود . متاسفانه در این چند وقت عده ای به برانکو همش دارند تیکه میندازند. یادتون بیاد که ما با برانکو در جام جهانی یکبار مساوی کردیم ولی با کیروش باختیم. نباید به برانکو بی احترامی شود.
    • ایران دوست IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      کاربر ایرانی با برانکو مساوری کردیم بعد با کیروش نبردیم مراکش را؟ با پرتقال مساوی نکردیم؟ عجی ادمهایی هستیم ما
  • بلبل IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    آقا من کلیپ این بنده خدارو دیدم این برنامه تلویزیونی هست یا طنز؟؟؟؟واقعا هنوز شوکه هستم از صحبت‌های این از قوطی درومده. هنوز توی مملکتمون داریم از این ها؟؟؟؟ اعتقادات و عقاید قرون وسطایی
  • Ali IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    این فرددر روزهای بهمن 57 گیرکرده است هیکلش رشدکرده اما مغز ودرک وفهم وتعصبش درهمان روزهای احساسی بدون فکر ومنطق مانده وانگار قشنگ پیچ ومهره شده ورویش هم با سیمان مسلح کارشده تاذره ای به سمت جلو وآینده نرود وهمانجا وهمان حالت بماند.
    • حمید DE ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      قیافش رو نگاه کنید. چه انتظاری ازش دارید؟
  • شیذر IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    به جای لوله کشی بگید عکس همین آقا رو تو آزادی نصب کنن دیگه نیازی به لوله کشی آبجو نیست:::
    • سینا IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      دمت گرم. عجب حرفی زدی . خخخخخخخ
  • م.ر. IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    این کارشناس از نوزادی در آلمان بوده و در ضمن قوانین مدنی و اساسی و ورزشی کل کشورها را مطالعه و درباره آنها تحقیق کرده و مقاله داده و پایان نامه دانشگاهی ایشان درباره قوانین مصرف مشروبات الکلی در ورزشگاه‌ها در غرب بوده در ضمن بصورت عملی به عنوان طراح و نقشه برداری و ناظر خط لوله های شرکت‌های مانند کارلزبرگ به استادیوم های مانند آنفیلد بوده حتی کل ورزشگاه‌های کل دنیا از آلمان و انگلیس و فرانسه و قاره های آمریکا شمالی و جنوبی و اروپا و آسیا و اقیانوسیه و آفریقا بوده و از این راه پول زیادی بدست آورده
  • ميلاد IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    به نظر من که اسلام در خطر است
  • رابرت IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    یه همکار داریم اسمش اسلام هست حدود ۵سال پیش بازنشسته شده بهش گفتم اسلام بالاخره پیاده شدی یانه نگاهی چپی بهم کرد و چیزی نگفت البته نوع نگاهش معنی دار بود
  • خشايار DE ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    شديم مضحكه عالم و ادم.
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    واقعا برام جای سئواله که چطور یه آدم بالای ۲۰ سال با دروغگویی و هذیان بافی با کمال میل به دیگران اجازه میده که بهش بخندن و توهین کنن!!!
  • مم IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    گفتنیهاروگفتن.دیگه.جای.گفتن.نیست
  • البرز IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    داستش خواستم چیزی بنویسم که دوستان کاملا حق رو به جا اوردند. فقط از این تلویزیون گله مندم که با دعوت از این بنده خدا و امثالش مثل اون زن تپله که میگفت مردم هیچی نخورن!!! هم به شعور شهروند توهین میشه هم خود سیما و این حاجی مورد تمسخر قرار میگیرن . والسلام
  • مهدی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    کلیپی پخش شد و (ظاهراً) در آلمان هست. در ضمن گفتن مضرات یک ورزش چه عیبی دارد
  • مارال عظیمی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    اگر توی یه ورزشگاه اروپایی مشروب خوردن،،مانبایدورزشگاه داشته باشیم،،اگرمثلاتوی یک شبکه رادیویی حرف بدی زده شد،مانبایدرادیوداشته باشیم..یااگرتوی یه کشورتورستوران مشروب خوردن مانبایدرستوران داشته باشیم..
  • م IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    اگه این کشورهای عربی که گفتی لوله کشی مشروبات ندارند ولی موفق هستند، بجاش لوله های عطیم نفتی دارند که تموم مردمش با استفاده از درآمد همون لوله های نفتی دولتشان ، رو تخت آسایش و آرامش دارند زندگی میکنند....آره حاجی
  • غلامحسین US ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    حرفهای این بابا اصلا ارزش جواب دادن وبحث کردن نداره ،تیر پیکان رو باید بطرف مدیران سدا وصیمای غیر ملی گرفت ،این مدیران کار شنا سانی رو دوست دارند که فقط یکسره منتقد کشورهای غربی باشند وبرایشان هم مهم نیست که خروجی این یاوه گوی‌های چی هست ،اولینش نبوده ،آخرینش هم نیست .
  • ع ق QA ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    چرا بهانه می دهید بدست عده ای فرصت طلب که توهین کنند خبر مربوطه درست است و همه چاپ کردن توجه کنید ! ورزشگاه فلتینز آرنا که اسپانسرش شرکت آبجو ولتینس است با ۵کیلومتر لوله و ۵٢مخزن هزار لیتری و سرعت ۴لیتر در دقیقه درسطح ورزشگاه آبجو در دسترس است! البته مصرف آبجو برای تماشاگران الزامی نیست
  • محب IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون !!!! شما به ظاهر صورت و جمجمه این بنده خدا که دقت کنی میتونی با دقت خیلی بالا محتویات اون جمجمه رو حدس بزنی !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی