نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کدام باشگاه‌های لیگ برتری بیشترین پول را برای بازیکنان مصدوم خرج کردند؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پول‌هایی که باشگاه‌های لیگ برتری برای ستاره‌های مصدوم خرج کردند توسط متخصصان داده در سازمان OLBG منتشر شده و چلسی و منچستریونایتد بیشترین سرمایه را برای مصدومان خود هدر داده‌اند.

چلسی و منچستریونایتد در این فصل حدود ۵۰ میلیون پوند برای دستمزد بازیکنان مصدوم‌شان خرج کردند. آبی‌ها و شیاطین سرخ در لیگ برتر از تیم‌هایی هستند که بیشترین تعداد غائبین را دارند و با توجه به دستمزدهایی که به این بازیکنان می‌دهند در واقع مبلغ هنگفتی را تا اینجای فصل هدر داده‌اند. هر باشگاهی تحت تاثیر مصدومیت‌ها قرار گرفته، اگرچه برخی از آنها خوش‌شانس‌تر از سایرین بوده‌اند. متخصصان داده در OLBG هزینه این آسیب‌ها را در سراسر لیگ فاش کرده‌اند.

چلسی تقریباً ۲۸ میلیون پوند برای دستمزد ۱۶ بازیکن مصدومی که مجموعا بیش از ۱۴۰۰ روز غائب بودند خرج کرده که ستارگان بزرگی مانند کریستوفر انکونکو، ریس جیمز و بن چیلول بیشتر این مبلغ را به خود اختصاص دادند. منچستریونایتد در فهرست دستمزدها با نزدیک به ۲۰ میلیون پوند در رتبه دوم قرار دارد. این مصدومیت‌ها شامل لیساندرو مارتینس، کاسمیرو، راسموس هویلون، رافائل واران و هری مگوایر در مقاطع مختلف فصل است. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، با کمی بیش از ۱۵.۵ میلیون پوند در رده سوم قرار دارد، هرچند که غیبت تنها ۹ بازیکن تاثیر آنچنانی در ترکیب تیمشان نداشته است. بسیاری از پولی که برای بازیکنان مصدوم صرف شده برای کوین دی‌بروینه که اخیراً بازگشته، با ۴۰۰۰۰۰ پوند در هفته و ارلینگ هالند با حقوق ۳۷۵۰۰۰ پوند در هفته هزینه می‌شود.

داده‌ها نشان می‌دهد که تاتنهام تیمی است که بیشترین ضربه را از مصدومیت بازیکنانش دریافت کرده، و ۱۹ ستاره در مجموع تقریباً ۱۱۰۰ روز از میادین دور بودند. غیبت جیمز مدیسون، میکی فان‌دی‌فان و کریستین رومرو باعث شده که باشگاه بیش از ۱۱ میلیون پوند برای کسانی که در بازی‌ها حضور ندارند پرداخت کند. نیوکاسل تیم دیگری است که در این فصل مصدومان زیادی داشت و ستاره‌های بزرگی مانند جولینتون، نیک پوپ و جو ویلاک همگی بخش‌های زیادی از فصل را از دست دادند. آرسنال با کمتر از ۱۰ میلیون پوند برای دستمزد بازیکنان مصدوم در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد و بازیکنانی مانند گابریل ژسوس، الکساندر زیچنکو و توماس پارتی همگی در بخش‌هایی از فصل غایب بوده‌اند.

کدام باشگاه‌های لیگ برتری بیشترین پول را برای بازیکنان مصدوم خرج کردند؟

لیورپول، رهبر لیگ، با وجود مصدومیت یک ستاره اضافه‌تر و غیبت ۸۶ روز بیشتر، حدود ۲ میلیون پوند کمتر از آرسنال هزینه کرده است. استون ویلا از نظر تعداد بازیکنان از کمترین آسیب‌پذیری برخوردار است، اگرچه کنار رفتن تایرون مینگز هزینه زیادی برایشان در بر داشت. فولام در وضعیتی متضاد با ویلا قرار دارد و ۱۶ بازیکنش مصدوم شده‌اند و هزینه سنگینی برایشان پرداخت کرد. برنتفورد و کریستال پالاس هر دو در بیشتر فصل به دلیل مصدومیت‌ها بدون ستاره بودند، مانند ریکو هنری و مایکل اولیس. اورتون که با کسر امتیاز دوم مواجه است و برایتون نیز دستمزدی مشابه با همتایان لندنی خود دارند. وستهم خوش‌شانس بوده که با بحران مصدومیت مواجه نشده، اما غیبت میشائیل آنتونیو، لوکاس پاکتا و جارود بوون در هفته‌های اخیر باعث شده که آنها دستمزدی در حدود ۲.۵ میلیون پوند هدر بدهند.

ناتینگهام فارست، بورنموث و شفیلدیونایتد همگی بین ۱.۵ میلیون پوند تا ۱ میلیون پوند برای بازیکنان مصدوم خرج کردند. برنلی، وولوز و لوتون در حفظ تناسب اندام ستاره‌های خود بهتر عمل کردند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی