نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
موج منفی علیه مربی برزیلی؛ تو در حد نیمکت پرسپولیس نیستی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس از انتخاب پاکتا برای نیمکت تیم محبوب‌شان نگران هستند و نسبت به این موضوع انتقاد دارند.

اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دوشنبه‌شب از گزینه نهایی سرمربی‌گری این تیم رونمایی کرد و گفت مارکوس پاکتا مربی برزیلی در آستانه هدایت پرسپولیس قرار دارد.

کسی که حلالی از او نام برد مارکوس پاکتا سرمربی اهل برزیل است که ۶۵ سال سن دارد و سابقه زیادی در خاورمیانه و کشورهای عربی دارد. او که در سال ۲۰۰۳ سرمربی تیم‌های زیر ۱۷ و زیر ۲۰ ساله‌های بزریل بوده است اولین بار در سال ۲۰۰۴ برای مربی‌گری تیم الهلال به عربستان رفت. پس از آن برای دو سال سرمربی تیم ملی عربستان شد و سپس دوباره به الهلال برگشت. الغرافه امارات و الریان قطر تیم‌های بعدی او بودند. در سال ۲۰۱۰ سرمربی تیم ملی لیبی شد و در سال ۲۰۱۲ هدایت الشباب امارات را بر عهده گرفت.  سپس در فصل متفاوت سرمربی تیم‌های الغرافه امارات، الزمالک مصر و الشرطه عراق شد. در سال ۲۰۱۸ به هند رفت تا سرمربی تیم پونه‌سیتی شود اما خیلی زود با پیشنهاد تیم معروف بوتافوگوی برزیل مواجه شد و به زادگاهش برگشت. اما فقط ۴ بازی در این تیم بود و خیلی زود به خاورمیانه برگشت. این بار به بحرین و تیم معروف المحرق. در سال ۲۰۲۱ سرمربی تیم بلوییزداد الجزایر شد و پس از یک سال به مراکش رفت و سرمربی‌گری تیم حسنیا آغادیر این کشور را بر عهده گرفت. اما پس از یک سال دوباره به الجزایر برگشت تا به کارش در تیم بلوییزداد کار کند. او هم‌اکنون در همین تیم فعالیت می‌کند اما از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده و ممکن است به زودی او را در ایران ببینیم.

هرچند این مربی سابقه زیادی در آسیا دارد، ولی در سال‌های اخیر در تیم‌های مطرحی مربی‌گیری نکرده و همین موضوع پرسپولیسی‌ها را نگران کرده است. این مربی برزیلی ارزان‌قیمت است و خواسته‌های زیادی ندارد. او با شرایط باشگاه پرسپولیس کنار می‌آید و مشکلی برای آمدن به ایران ندارد.

با این حال پرسپولیسی‌ها از همین حالا به شدت علیه پاکتا موضع گرفتند و موج منفی علیه او راه افتاده است. پرسپولیسی‌ها خواستار حضور یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار روی نیمکت تیم محبوبشان هستند ولی انتخاب پاکتا چندان به این خواسته هواداران نزدیک نیست. هنوز باشگاه پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان نداده و باید دید در نهایت چه کسی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

در همین ارتباط: آگهی روز فوتبال ایران: به یک مربی خارجی شکایت‌نکن نیازمندیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    ههههه مثل اینکه لنگیا باورشون شده که لنگ منچستر یونایتده!😂
    • فرزارت مژیدی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      نه شما چلسی هستید دوچرخه سوارا
  • کا ظم ملایی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    این بابا در حد این باشگاه نبست اگر بیاد تیم نابود میشه مربی خوبی نخواهد بود آقای درویش فکرت ودرست کار نمکنه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی