نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آقای گل به پرسپولیس نزدیک شد/ بازگشت به خانه بعد از ۳ سال
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مهاجم گلزن و سابق خود را به خدمت بگیرد.

باشگاه پرسپولیس این روزها، در شرایط حساس و سرنوشت‌سازی قرار داد. آنها علاوه بر پروژه انتخاب سرمربی جدید خود، در تلاش برای جذب بازیکنان مطرح هستند تا ترکیب تیم را تقویت کنند.

این تیم که در نیم فصل اول با مشکل گلزنی مواجه بود، به دنبال تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات زمستانی‌ست. این باشگاه ابتدا به سراغ جواد آقایی‌پور مهاجم ۲۴ ساله و گلزن باشگاه استقلال خوزستان رفت که بعد از چند دوره مذاکرات این دو باشگاه با هم به توافق نرسیدند تا حضور این مهاجم گیلانی در بین سرخ‌پوشان منتفی شود. در ادامه بعد از منتفی شدن این انتقال، نبیل باهویی مهاجم سوئدی و جنجالی قرمزها نیز در لیست خروج این تیم قرار گرفت تا این تیم بیشتر از هر زمانی به دنبال جذب مهاجم باشد.

روز گذشته اعلام شد باشگاه پرسپولیس با عیسی آل‌کثیر مهاجم سابق خود که با حواشی فراوان از این تیم جدا شد به توافق رسیده و از این مهاجم گلزن به زودی به عنوان خرید جدید این تیم رونمایی خواهد شد. با وجود بازگشت آل‌کثیر اما باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال تقویت خط حمله خود است.

از این رو باشگاه پرسپولیس مذاکرات موفقیت آمیزی را با علی علیپور مهاجم سابق و گلزن خود داشته است. مدیران این باشگاه در خصوص شرایط جذب این مهاجم نامه نگاری‌های را با باشگاه ژیل ویسنته پرتغال که علیپور در آن حضور داشته است، انجام دادند. مدیران پرسپولیس منتظر اعلام شرایط این باشگاه پرتغالی برای جذب مهاجم ایرانی آنهاست تا بعد از بحث و بررسی برای بازگشت مهاجم گلزن خود اقدام کنند. گفته می‌شود اگر مشکلی رخ ندهد بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بعد از گذشت سه سال باردیگر می‌تواند لباس تیم محبوب خود را برتن کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • جعفر IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    مطمانم اگردرویش بتونه علیپوروبرگردونه قهرمانی دردسترس میشه با3تامهاجم تیم رقابتی میشه عالیه
  • حمید DE ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    عیسی با این همه خسارت که به تیم و باشگاه آورده، چه جوری می خواد دل هواداران رو راضی کنه؟ با گل نزدن؟
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    به امید خدا علیپور بر گرده، اما بهترین پیشنهاد را آقای امیر عابدینی داد یعنی آوردن مهدی تارتار، اگر بتونه بیاد قول میدم با اختلاف قهرمان میشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی