تمجید جالب قدوس از بیرانوند؛ او بهترین دروازه‌بان آسیاست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامان قدوس بعد از بازی برابر امارات به تمجید از علیرضا بیرانوند پرداخت.

سامان قدوس بعد از پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات و صعود به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی گفت: این یک پیروزی خوب بود. البته در بعضی مقاطع بازی هم با چالش مواجه شدیم. ما قبل از این بازی شش امتیاز گرفته بودیم و صعودمان قطعی شده بود. با این حال ما به دنبال یک پایان خوب بودیم و نهایت با ٩ امتیاز صعود کردیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد شانس ایران برای قهرمانی گفت: ما بیش از حد به جلو نگاه نمی‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم. حالا یک بازی سخت که فکر می‌کنم با سوریه باشد پیش روی ماست. این یک بازی بسیار دشوار است اما ما چند روز فرصت داریم تا به بهترین شکل برای آن بازی آماده شویم.

قدوس در ادامه گفت: صادقانه بگویم شاکله تیم از همان ابتدا فوق‌العاده بوده و رفته رفته بهتر هم شده است و من بابت این موضوع خیلی خوشحالم. من مطمئنم که بهتر و بهتر خواهیم شد. همه تیم ها اینجا فوق‌العاده هستند و این مسئله ثابت شده است. شما نتایج دیوانه‌واری در اینجا دیدید بنابراین همه تیم‌ها خوب هستند.

او در پایان به تمجید از علیرضا بیرانوند پرداخت و گفت: "من فکر می‌کنم او بهترین دروازه‌بان آسیاست. عملکرد او من را سورپرایز نکرد. او در مهار ضربات پنالتی نیز عالی عمل می‌کند. خیلی خوشحالم که او را در تیم ملی داریم و به علی افتخار می‌کنم."

بیشتر بخوانید: حریف ایران در مرحله یک هشتم آسیا مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابا پنجعلی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    خود هم عشقی آقا سامان عزیز. کاش کیروش بیشتر از شما استفاده میکرد. عالی هستی
  • بابا پنجعلی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    واقعا بیرو عالیه. کاش سیستم دفاعی هماهنگ و با برنامه داشتیم تا نگرانی همه رفع میشد. متاسفانه سیستم دفاهی تیم ضعیفه. رامین رضائیان وقتی جلو میره هم یادش میره برگرده و هم کسی جاشو پر نمیکنه!!! مهاجم تیم امارات وقتی گل خوردیم چرا باید آزاد باشه؟ این یعنی دفاع ما بیخیالی طی میکنه. ضعف دفاع منظور چهار نفر تنها نیست. یعنی وقتی توپ دست حریفه شما آماده باش باشی. نه بیخیال باشی. لطفا آقای قلعه نویی و همکاراش عمیق تر طراحی کنند. به امید موفقیت تیم ملی ایران
  • رضا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    قدوس کارش درسته
  • پلنگ جویبار IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    خبر ورزشی عزیز چه عکسی انتخاب کردی!!! خیلی حرف برا گفتن داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی