نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
بیانیه باشگاه استقلال خوزستان درباره گزینه استقلال و پرسپولیس/ بیشترین گلایه ما از ایجنت‌های عزیز است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال نسبت به حواشی شکل گرفته حول ستاره تیمش واکنش نشان داد.

جواد آقایی‌پور، مهاجم سه گله استقلال خوزستان در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی موردتوجه باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است.

موضوعی که اکنون با صدور بیانیه‌ای از سوی سهراب آزاد، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان، همراه شده است:

  1.  لازم به ذکر است که جواد آقایی‌پور قراردادی دو ساله با این باشگاه دارد و بر این اساس به این تیم کاملا متعهد بوده و ارائه پیشنهادات به وی غیرحرفه‌ای بوده و اجازه پیگیری قانونی به باشگاه را خواهد داد.
  2. بیشتر گلایه ما از ایجنت‌های عزیز است! اینکه فارغ از شرایط حقوقی و حرفه‌ای به اشکال مختلف به دنبال اغوای بازیکن هستند. مسلما پیگیری این موضوع نیز در دستور کار بخش حقوقی باشگاه قرار خواهد گرفت و امیدواریم با ارائه پرونده و مستندات به کمیته اخلاق فدراسیون، بررسی لازم در این خصوص نیز صورت گیرد.
  3. جالب اینجاست که برخی از همین دست ایجنت‌های بزرگوار با سود بردن از اهرم فشار به دیگر بازیکنانی که در تیم دارند، به دنبال برهم زدن تمرکز این بازیکن هستند. طبیعی است که این باشگاه برای حفظ سرمایه‌های خود اقدامات لازم را صورت دهد و چه آقایی‌پور و هر بازیکنی دیگری که تحت قرارداد است، باید تعهدات خود را نسبت به پیراهن تیم و هواداران صورت دهد. طبیعی است که هر باشگاهی خواهان جذب این بازیکن یا هر بازیکن دیگری است، باید ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، به صورت مستقیم با باشگاه وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: استقلال دست روی گزینه پرسپولیس گذاشت/ درخواست رسمی برای جذب جانشین یامگا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مافیای سرخ IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    هوچیگرهای لنگی یه کم وجدان داشتن هم بد نیست. بیانیه استقلال خوزستان درخصوص کارهای زشت باشگاه پیروزی نسبت به اغوا کردن بازیکن صادر شده و استقلال تهران تا الان هیچ حرکتی راجع به این بازیکن نکرده که تیتر گمراه کننده میزنین
    • کیسه، مکتب جعل، کلاهبرداری و هوچیگری IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      اتفاقا پرسپولیس کبیر از ابتدا به صورت رسمی مذاکرات رو با باشگاه اس خوزستان پیگیری کرد و با توجه به سنگ بزرگی که خوزستانی ها برای انتقال انداختند منصرف شدند این تیم کیسه که سمبل جعل و کلاهبرداری هستش ظاهرا وقتی متوجه شده که پرسپولیس خواهان این بازیکن هست طبق معمول، با یک عمل غیر اخلاقی با بازیکن به طور مستقیم مذاکره کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی