مانچینی دست بردار ایران نیست؛ ادعای جنجالی سرمربی عربستان دوباره تکرار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان معتقد است شانس تیم‌های دیگر برای کسب عنوان قهرمانی از عربستان بیشتر است.

تیم ملی فوتبال عربستان در سومین دیدار جام ملت‌های آسیا پنجشنبه به مصاف تایلند خواهد رفت. این تیم با کسب دو پیروزی در دور دیدار قبلی خود برابر عمان و قرقیزستان امیدوار است با پیروزی برابر تایلند به سومین برد خود دست پیدا کند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

«روبرتو مانچینی» در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در خصوص وضعیت «حسان تمبکتی» بازیکن مصدوم این تیم گفت که وضعیت او فردا مشخص خواهد شد و سپس او تصمیم خواهد گرفت آیا از این بازیکن استفاده کند یا خیر. ما در تیم ۲۶ بازیکن داریم که هر کدام می‌توانند به میدان بروند.

صحبت‌ها مانچینی در کنفرانس خبری بازی قبل مبنی بر قهرمان نشدن عربستان در جام ملت‌های آسیا با واکنش هواداران فوتبال در این کشور مواجه شده بود. او در کنفرانس امروز گفته‌های خود را اصلاح کرد و گفت: من نگفتم که تیم ملی عربستان شانسی برای قهرمانی ندارد. من گفتم که تیم‌هایی هستند که رنکینگ بهتری از ما دارند.

او ادامه داد: ۴ تیم ژاپن، ایران، استرالیا و کره جنوبی رنکینگ بهتری دارند و شانس بیشتری برای قهرمانی دارند اما به این معنا نیست که ما برای قهرمانی تلاش نکنیم. بلکه ما هم می‌خواهیم عنوان قهرمانی جام را از آن خود کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرگی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    عربستان از نظر فنی و تاکتیک تیمی خیلی پیشرفت کرده می‌تونه هرتیمی روبه چالش بکشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی