نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
۲ |
۰
با قانون جدید مشکل پرسپولیس، استقلال و سپاهان حل شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارگروه نظارت بر سقف قراردادها یک قانون جدید تصویب کرد تا به این صورت مشکل برخی از باشگاه‌ها برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل حل شود.

قانون سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری در حالی از ابتدای فصل جاری اجرا شد که این موضوع اعتراض برخی‌ باشگاه‌ها را به دنبال داشت.

از همین رو کارگروه نظارت بر قراردادها برای حل مشکل باشگاه‌های لیگ برتری در نیم‌فصل، قانونی را طی روزهای اخیر تصویب و به باشگاه‌ها ابلاغ کرده است که براساس آن ۱۰ درصد بر میزان سقف بودجه تمام باشگاه‌ها اضافه شد تا به این ترتیب باشگاه‌های لیگ برتری برای خریدهای زمستانی خود مشکلی نداشته باشند.

پیش از این سه باشگاه سپاهان، استقلال و پرسپولیس به دلیل پُر شدن میزان سقف بودجه خود برای نقل‌وانتقالات زمستانی با مشکل مواجه بودند و با قانون یادشده این سه باشگاه می‌توانند با خیال آسوده‌تری به نقل‌وانتقالات زمستانی بپردازند.

طبق قانون کارگروه نظارت بر قراردادها باشگاه‌های لیگ برتری ۳۰۰ میلیارد و باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۳۲۵ میلیارد اجازه هزینه داشتند که طبق مصوبه جدید ۱۰ درصد به این رقم اضافه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم همیشه مظلوم کیسه مافیایی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    شما اول سقف واقعی کیسه رو مشخص کن بعد بگو مشکلش برای نقل‌ و انتقالات نیم‌فصل حل شد. مگه کیسه مشکل سقف داشت اصلا!! ۳۰۰ تا رو راحت کرد ۳۲۵ تا و کمیته انضباطی هم چشمشو مثل سایر موارد کیسه رو هم گذاشت و خلاص. کسی یا چیزی جلودار کیسه مافیایی نیست. راستی از پرونده جعل سربرگ فدراسیون چه خبر؟! پرونده فتل و آجورلو چی شد؟!
  • ابرام IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    همه قانون هاشون ومیزارن تاجلوی راه تیم شهرستانی رابگیرن قهرمان نشن وگرنه الآن سپاهان صدرترکونده بود خجالت بکشید مگه شما فکر میکنین مردن ندارین این قدردقل ودروغ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی