نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
میسون گرین‌وود بارسایی می‌شود؟/ تن‌هاخ همیشه مشتاق بود اما...
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میسون گرین‌وود خواستاران زیادی پیدا کرده ولی بارسلونا در جذب او مصمم‌تر است و خود بازیکن نیز تمایل زیادی به پوشیدن لباس غول‌های کاتالونیا دارد.

میسون گرین‌وود روز به روز به انتقال تابستانی به بارسلونا نزدیک‌تر می‌شود. غول‌های اسپانیایی در تمام فصل ستاره سابق منچستریونایتد را زیر نظر داشتند و امیدوارند که به زودی قراردادی را به امضا برسانند تا او را در ماه ژوئن به باشگاه خود بیاورند.

گرین‌وود ۲۲ ساله که در حال حاضر به صورت قرضی در ختافه بازی می‌کند، به مشاورانش گفته که بارسلونا مقصدی رویایی است. منبع نشریه سان گفت: «بارسلونا می‌خواهد گرین‌وود را به خدمت بگیرد و او هم می‌خواهد به بارسلونا برود. گام بعدی این است که باشگاه‌ها با یکدیگر به توافق برسند. منچستریونایتد می‌خواهد بازیکن را بفروشد و مربی پذیرفته که گرین‌وود دیگر برنخواهد گشت. میسون در نظر دارد روزی دوباره برای کشورش بازی کند. گذر زمان مشخص خواهد کرد که آیا او برخواهد گشت یا خیر، اما در حال حاضر میسون روی موفقیت بیشتر در لالیگا متمرکز شده است. او در ختافه خوب بازی کرد و به همین دلیل بارسلونا او را می‌خواهد. آنها فکر می‌کنند که گرین‌وود خریدی هیجان‌انگیز برای هواداران نیز خواهد بود و در این فصل شش مرتبه کارشناسانی را برای نظارت بر وضعیت این بازیکن فرستادند و نتایج مثبت بوده است.»

گرین‌وود در ابتدای این فصل توسط یونایتد به ختافه قرض داده شد و با ۳ گل و ۴ پاس گل در ۱۶ بازی لالیگا فرم فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد. والنسیا و رئال سوسیداد نیز او را در نظر دارد اما بارسلونا پیشتاز است. منبع نشریه سان افزود: «تن‌هاخ همیشه مشتاق بود که میسون را نگه دارد اما تصمیم با او نبود. او برای در حال برنامه‌ریزی بلندمدت است و میسون بخشی از این برنامه‌ها نیست.»

گرین‌وود در ختافه تاثیرگذار بوده و مربی فعلی او خوسه بوردالاس ماه گذشته گفت: «گرین‌وود بازیکن متفاوتی است و استعدادهای فراوانی دارد، اما استعداد در این فوتبال حرف اول را نمی‌زند و تلاش بیشتر از استعداد نیاز است. ما به استعداد و سطحی که داشت مطمئن بودیم. خوشحال و راضی هستیم زیرا بازیکن بزرگی داریم، او پسر خوبی است، خیلی خوب سازگار شده و فقط باید کمی روی یادگیری زبان اسپانیایی کار کند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی