نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
نابغه تنیس در ملبورن شکست خورد/ زورف آلمانی مسافر نیمه‌نهایی شد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الکساندر زورف آلمانی با شکست قاطع کارلوس آلکاراس،‌ حریف دنیل مدودف روس در نیمه نهایی تنیس اوپن استرالیا شد.

در پایان دو دیدار باقی‌مانده مرحله یک چهارم نهایی تنیس گرنداسلم استرالیا، دنیل مدودف روس و الکساندر زورف آلمانی به ترتیب با برتری مقابل هوبرت هورکاچ لهستانی و کارلوس آلکاراس اسپانیایی، راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

در دیدار نخست امروز (چهارشنبه) دنیل مدودف روس در دیداری که ۴ ساعت به طول انجامید در ۵ ست به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد هوبرت هورکاچ لهستانی گذشت و برای هشتمین مرتبه در دوران حرفه‌ای خود راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات گرنداسلم شد.

اما در دیگر دیدار حساس این مرحله، الکساندر زورف آلمانی در یک دیدار مهیج و بر خلاف انتظارات دست به کار بزرگی زد و با نتیجه قاطع ۳ بر یک از سد کارلوس آلکاراس نفر دوم برترین تنیسورهای جهان از اسپانیا گذشت.

زورف در ست‌های اول و دوم این مسابقه، با نتایج قاطع ۶ بر یک و ۶ بر ۳ از سد آلکاراس گذشت و ۲ بر صفر پیش افتاد. در ست سوم نیز زورف ۵ بر ۲ پیش افتاد و در شرایطی که می‌توانست این ست را نیز ۶ بر ۲ به سود خود تمام کند، بریک شد تا در نهایت پس از تساوی ۶ بر ۶ کار در ست سوم به تایبریک کشیده شود و آلکاراس به برتری برسد.

در ست چهارم زورف بار دیگر قدرتمند ظاهر شد و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید تا در مجموع با برتری ۳ بر یک مقابل آلکاراس، حریف دنیل مدودف در مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این نواک جوکوویچ صرب و یانیک سینر ایتالیایی به ترتیب با شکست تیلور فریتس آمریکایی و آندری روبلف روس راهی دیدار نیمه نهایی شده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی