پایان مذاکرات استقلال و سپاهان؛ کدام بازیکن از اصفهان به تهران می‌آید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال به مذاکرات خود با باشگاه سپاهان برای جذب بازیکن از این تیم پایان داد.

جواد نکونام پیش از پایان دور رفت بازی های لیگ برتر تاکید کرد که ۵ بازیکن جدید می‌خواهد و چند بازیکن از تیم سپاهان در لیست خرید تیم استقلال قرار گرفتند. از جمله این بازیکنان امید نورافکن، رضا شکاری، محمد دانشگر و فرشاد احمد زاده بودند. طبیعی بود که سپاهان به یکباره با حضور ۴ بازیکن خود در تیم استقلال موافقت نکند اما پیش بینی می‌شد، از این جمع دست کم رضایتنامه یک بازیکن برای حضور در استقلال صادر شود یا بازیکنی از سپاهان با بازیکنی از استقلال معاوضه شود. اما بعد از روزهای متمادی باشگاه استقلال به مذاکرات خود با باشگاه سپاهان پایان داد، چرا که به این  جمع بندی رسید بازیکنی را نمی‌تواند از تیم سپاهان به خدمت بگیرد.

باشگاه استقلال امیدوار بود دست کم فرشاد احمدزاده که قبلا درتیم فولاد شاگرد جواد نکونام بوده را بخدمت بگیرد اما باشگاه سپاهان رسما به باشگاه استقلال اعلام کرده رضایتنامه بازیکنی را برای حضور در تیم استقلال صادر نخواهد کرد و بهتر است آبی ها برای از دست ندادن فرصت روی گزینه های جدید متمرکز شوند.

مورایس سرمربی تیم سپاهان با حضور هیچ یک از بازیکنانش در تیم استقلال موافقت نکرد و این دلیل بی نتیجه ماندن مذاکرات استقلال و سپاهان بوده است. مورایس بر این عقیده است حضور هر بازیکنی از تیم سپاهان در استقلال می‌تواند منجر به تقویت فنی تیم رقیب شود.

استقلال تا به این جای کار تنها یک بازیکن بخدمت گرفته است و امیدوار است در روزهای باقی مانده تا شروع دور برگشت دست کم دو سه بازیکن از تیم های دیگر به ترکیب اضافه کند.

بیشتر بخوانید: شکست در دربیِ ایمون زائد تقصیر بازیکنان بود، نه من!/ استقلال هیچ‌وقت ۶تایی نشده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع ق QA ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    این دو باشگاه با دو باند ( تاج و همراهان و خطیر و همراهان ) فدراسیون را دوقسمتی کرده اند و هر دعوایی بین این دو سیاه بازی است و حتی جعل و لاپوشی و آقای فشاریان را هم تقسیم کرده اند فرشاد مواظب باشد بیشتر از این آلوده و منفورش نکنند
  • زرد قناری US ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    نکونام قصد تضعیف سپاهان را دا رد نباید هیچ بازیکنی به او داد بلکه باید یامگا وسلامت را سپاهان بگیرد
  • پیروزهیس IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    خطیر نمیخواهد که بازیکنی روجذب کنه وگرنه میتونست
  • سپاهان مظلوم IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
    بازیکنی که دشمنان می‌گفتند باسپاهان قرارداد صدمیلیاردی دارد وازسپاهان شکایت می‌کردند چطور حالا برای ۱۶۰میلیون میتونند برند استقلال وپیروزی حالا دشمنی فدراسیون وکمیته داوران دارد رومیشود ال کثیر باصدمیلیارد اومد سپاهان وبا ۱۲۰میلیون رفت پرسپوليس بخاطر اینکه مازادبود
  • فرود IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    یک خبر بی اساس را چند بار به عناوین مختلف میزنی بسه دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی