نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
۱ |
۱
واکنش جالب ستاره سپاهان به کری‌خوانی رقبا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به کرُی خوانی تیم های دیگر واکنش نشان داد.

رضا اسدی در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: خدا را شکر که این روزها در اردوی تیم ملی فوتبال حضور دارم و در خط حمله بازی می‌کنم. همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم.

او ادامه داد: در قطر شرایط خوبی داریم و انرژی اعضای تیم بالاست و خدا را شکر هر ۳ بازی مرحله گروهی را با پیروزی از زمین خارج شدیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. مهم نیست که با چه تیمی بازی داریم، ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی افزود: بازیکنان ایرانی قطعاً این توانایی را دارند که در هر دیدار جز بهترین‌ها باشند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و مقابل هر تیمی که قرار می‌گیریم سعی می‌کنیم آن دیدار را پیروز شویم و گام به مرحله بعدی بگذاریم. ما باید در این جام ۷ بازی انجام دهیم تا عنوان قهرمانی را به دست آوریم شویم و تیمی که هدف قهرمانی دارد برای آن فرقی ندارد که با چه تیمی باید مسابقه دهد.

اسدی در پایان خاطر نشان کرد: ما هواداران پرشوری داریم و آنها در بیشتر بازی‌ها سعی کرده‌اند تا جو ورزشگاه را به سود ما کنند. کُری خواندن تیم‌های دیگر باعث می‌شود تا بازیکنان ایران عملکرد بهتری داشته باشند. در اردوی تیم ملی هر بازیکن در یک اتاق مجزا قرار دارد و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم بهترین نتایج را در زمین بازی رقم بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    در قیاس با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و حتی شمس آذر برنامۀ نیم فصل بهتری دارن. امارات، قطر، ترکیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی