فصل دوم بازی اسم - فامیل؛ بفرمایید برانکو!/ و این پرسپولیس است که تاوان می‌دهد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حذف عمان از جام ملت‌های آسیا قرارداد برانکو هم تمام شد تا فصل دوم داستان‌های مرد کروات و پرسپولیس آغاز شود!

نام برانکو ایوانکوویچ برای پرسپولیسی‌ها و کل فوتبال ما نامی دائمی و همیشگی است. پروفسور کروات با نتایجی که در پرسپولیس گرفت سایه سنگینی روی مربیان بعدی انداخت و این قانون فوتبال ما است که همیشه اسم‌ها حکومت می‌کنند! مشخص بود تا همیشه نام برانکو به عنوان کاندیدای احتمالی نیمکت پرسپولیس و حتی تیم ملی مطرح خواهد ماند. در این فوتبال چیزی که زیاد دیدیم رفت‌وآمد و بازگشت‌های مکرر است و همه به سابقه فرد نگاه می‌کنند نه به شرایط حال حاضر او!

وقتی یحیی گل‌محمدی تحت فشار بود، نام برانکو آن‌قدر مطرح شد که خودش گفت حاضرم تیم را تحویل او بدهم! وقتی یحیی استعفا داد و رفت همه فقط از برانکو حرف می‌زدند. سفر دلبری در کریسمس برای ملاقات با برانکو حرکت اول باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن این مربی بود و سفر درویش به قطر نقطه عطف آن.

قبلا در این مورد نوشتیم که این کار چقدر غیرحرفه‌ای بود. دیدیم که عمانی‌ها چه واکنشی داشتند و برانکو مجبور شد توضیح بدهد که یک ملاقات دوستانه داشته اما فرقی در اصل قضیه نکرد و او تمرکزش به شکل غیرحرفه‌ای از جام و تیمش دور شد. برانکو امید زیادی داشت تا با تیمش در بازی آخر پیروز و به مرحله حذفی صعود کند اما مساوی کرد و از جام کنار رفت تا فدراسیون فوتبال عمان اعلام کند قرارداد او به پایان رسیده و تمدید نخواهد شد.

در این فاصله پرسپولیس بعد از بازی اسم و فامیل و ردیف کردن نام‌های گوناگون در نهایت به دستیار یحیی رسید و حالا که برانکو بدون تیم مانده، فصل دوم ماجراهای او آغاز شده است.

بازی اسم و فامیل محبوب‌ترین و پرسودترین بازی برای دلال‌های ماست و حالا دوباره روز از نو، روزی از نو! دوباره پرسپولیس زمان طلایی را از دست می‌دهد در نهایت همانی می‌شود که همیشه شده، یعنی همان انتخاب روز اول و از اول، در نهایت می‌آید و روی نیمکت می‌نشیند!

دیدیم که در فصل اول این بازی اسم و فامیل از نام‌های بزرگ همچون کیروش، در نهایت به اوسمار ویرا رسیدند و حالا هم تیم تحت نظر دستیار یحیی در امارات اردو زده و از همین حالا خبر دو دستگی بین بازیکنان همه جا به گوش می‌رسد. سیدجلال هم با تیم نرفته و همه این حاشیه‌ها در نهایت با شروع دوباره لیگ برتر ضربه بزرگی به پرسپولیس خواهد زد...

بیشتر بخوانید: برانکو: بازگشت به پرسپولیس؟ شاید/ چراغ سبز سرمربی کروات به سرخپوشان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بنده خدا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    از اول هم معلوم بود برانکو دروغ میگه و توی اون جلسه به اصطلاح دوستانه همه چیز بسته شده بود. درویش و برانکو هردو به مردم عمان خیانت کردن.
    • ایوانکویچ IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      پرسپولیس گاو شیرده برانکو هست
    • پرسپولیس US ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      اولا چه خیانتی؟ در تمام دنیا ، مربیها نزدیک به پایان قراردادشان، مذاکره با تیم‌های بعدی رو هم انجام میدن ثانیا از کی تا حالا شماها نگران مردم عمان شدید ؟!!!
    • شمسعلی US ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      جالبه که این شرایط حال حاضر افراد که صریحا در متن اشاره شده و در واقع طعنه زده شده، هیچ وقت در مورد کی روش مصداق نداشت!!! اومد و رفتن کی روش هم مصداق نداشت!! کی روش دقیقا در زمانیبرای بار دوم قبل از جام جهانی به ایران اومد که شرایط به مراتب اسفبارتری داشت چرا که یکی از بهترین تیم‌های آمریکای جنوبی رو به اون روز انداخت الان مثلا عمان چه فوتبالی داشته که مثلا برانکو بد کار کرده؟! زمان کی روش شرایط حال حاضر افراد مهم نبود تا تیم در جام جهانی مقابل انگلیس شیش تایی بشه و برای اولین بار از یه گروه ساده که فقط انگلیس از ایران قوی تر بود، نتونه صعود کنه!!!
  • عدالت IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    خیانت برانکو به تیم ملی عمان برای همه آشکار شده و اگه بیاد ایران تمام فرضیات قبلی تبانی این آدم با درویش اثبات میشه
  • کمال همنشین IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    جعل و فساد و تبانی همیشه با تیم پرسپولیس همراه بوده و الان هم با این کار برانکو دیگه کل آسیا به این موضوع پی بردن
    • فروغی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      جناب کمال همنشین هنوز پرونده جعل های مدیر عامل و هیئت مدیره شما باز است پس لطفا سکوت کنید فساد هم که فقط تیم شما که سه بار پول استراماچونی رو ارگانهای مختلف پرداخت کردند ولی مدیران شما هاپولی فرمودند پس لطفا🙊
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      جک تری دی را از قلم انداختی
  • آنتی لنگ IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    اخراجی از تیم عمان!! حتی به عنوان تیم سوم هم نتونستی صعود کنی. مدرک پرفسوریت هم به درد هواداران ساده لوح میخوره!!
  • کمال همنشین IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    اگه این آدم بیاد پیروزی معلوم میشه حرف خبرنگار صدا و سیما که دو هفته پیش گفته بود 7 بهمن مربی پیروزی میشه درست بوده و همون موقع کار رو تموم کرده بودن
  • ئ IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    مربی قحطه یکی دیگه رو بیارید بابا
  • ملا نصرالدین DE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    عجب روِیی دارد این پروفسور قلابی کرواس (دست سنگ پای قزوین را هم از پشت بسته)!!! این آقای عوام فریب از روی حسادت باعث دو دستگی بزرگ در میان ملت در زمان مربیگری وموفقیت خیره کننده کیروش و تیم ملی شد, با همراهی تعدادی از رسانه های وابسته و تعصب کورکورانه و بچه گانه قرمزی های نادان... همه جا این "آقا مربی" را اخراج میکنند , ولی در ایران این پروفسوی قلابی دوباره میلیون ها دلار از سرمایه های ملی را بجیب میزند, با کمک یک تعداد مسؤلین بی کیفیت و بی دانش ورزش و فوتبال در ایران!!!
    • نه به برانکو IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      پروفسور ایوانکویچ در سطح لیگ دسته دوم اندونزی هست.
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    برانکو زرنگتر ازین حرفاس و نمیاد پرسپولیس! چون می‌دونه فعلا اوضاع سیته! این آقا دنبال پول قلمبه‌س! پرسپولیسو طعمه کرد که مالیاتشو بدن یعنی در اصل واسه تیمملی دندون تیز کرده! خرج این یارو بالاس فقط اِز تاج‌علی‌شاهِ ناچار خالق ویلموتس‌گیت میتونِد پولشا بستونِد! کافیه نیگا به فیس مبارک برانکو و اخویشون زلات‌خان بندازین! اون وقته که متوجه میشین با پول کلاه گیس برانکو میشه چند تا پراید خرید! این از اون کلاه گیس زپرتیا نیس! خیلی اصله یه چیزی تو مایه‌های کلاه گیس یواخیم لو! یعنی انقدر خفنه که بعد ۱۵ یا ۲۰ سال دیدن چهره طرف متوجه نمیشی که کلاه کیسه! آره داداش! خرج که از کیسه مهمان بُوَد حاتم طاعی شدن آسان بُوَد! پرسپولیس اگه از این پولای قلمبه داشت آپشن یحیی و بیرو و بقیه رو میداد! درسته ما کری می‌خونیم ولی از استقلال و پرسپولیس بدبخت‌تر تو دنیا نداریم پول و درآمدش می‌ره تو جیب دولت بدبختی و حرص‌خوردنش واسه باشگاه و هوادار! ببین کجا رسیدیم که اون دروازه‌بان دوزاری کروات(رادوشوویچ) نزدیک ۱ میلیون یورو به باشگاه ضربه زد ولی اندازه یه نیم فصل گلری نکرد! استقلالم همینه
  • ali IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    برانکو بیاد پیروزی خیلی با حال تر میشه جون عین آب خوردن میبازه به همه تیمها
  • ع ق QA ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    کاملا غیر کارشناسی و نشان می دهد نظر مکتب جعل و توطئه است بهتر نیست بخودتان و قراردادهای سه گانه برای هر هربازیکان و دو قهرمان جعل و افشاریان و دسته اش بپردازید
  • برزو لردگونی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    چرا کسی نامی از کالدرون نمی بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی