نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
افشاگری خبرنگار اماراتی از مذاکرات برانکو و پرسپولیس
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال امارات در شبکه ابوظبی اسپورت از دلیل مذاکره برانکو با مدیران پرسپولیس در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا پرده برداشت.

برانکو برای تحت فشار قراردادن فدراسیون عمان با مدیران پرسپولیس مذاکره کرد»، این تحلیل کارشناس اماراتی در شبکه ابوظبی اسپورت از دلیل مذاکره سرمربی تیم ملی عمان در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا با مدیران سرخ پوشان پایتخت است.

برانکو با هدایت تیم ملی عمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا بدون هیچ بردی و با کسب تنها ۲ امتیاز از این مسابقات حذف شد تا حکم برکناری اش شب گذشته از سوی فدراسیون عمان صادر شود.

خبرنگار اماراتی در تحلیل عملکرد عمان زیرنظر سرمربی کروات می‌گوید که باید اعتراف کند در ۲۰ سال گذشته شاهد «بدترین عملکرد تیم ملی عمان» در مسابقات جام ملت‌های آسیا بوده است.

کارشناس شبکه ابوظبی اسپورت معتقد است که برانکو به دلیل اینکه قراردادش قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا تعیین تکلیف نشد و قراردادش تمدید نشد، تصمیم گرفت با مدیران باشگاه ایرانی در جریان مسابقات مذاکره کند تا هواداران عمانی با دیدن تصاویر مذاکره سرمربی تیم ملی کشورشان با ایرانی‌ها به «فدراسیون عمان حمله کنند و فشار را روی مدیران فدراسیون دوچندان کند».

مذاکره مجدد برانکو در ابوظبی با پرسپولیسی‌ها در شرایطی بود که مالیات و جریمه دیرکرد آن به طور کامل توسط پرسپولیس پرداخت شده بود اما در نهایت این سرمربی دست رد به سینه درویش زد.

بیشتر بخوانید: ۲ گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس مشخص شد/ معرفی جانشین یحیی‌ گل‌محمدی تا دو روز آینده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علیرضا IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    حالا که عمانیها برانکو رو نخواستن و نتیجه هم نگرفت و خیلی ناز کرد باید درویش هم تلافی کنه و دیگه با ایشون در مورد سرمربی بودن مذاکره نکنه .نهایتش پیشنهاد دستیار سرمربی بعدی رو باید بهش داد.قبول کرد یاعلی اگر هم رد کرد به امید خدا .
  • عدالت IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    خیانت برانکو به تیم ملی عمان برای همه آشکار شده و اگه بیاد ایران تمام فرضیات قبلی تبانی این آدم با درویش اثبات میشه
  • . IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    برانکو باید بابت این کار کثیفی که در قبال یک تیم ملی انجام داد از مردم عمان عذرخواهی کنه
  • نون خ IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    در مکتب لنگ همچین اغوا کردن مربی و بازیکنان تیمهای دیگه چیز عادی تلقی میشه. آوردن گل محمدی از شهرخودرو نمونه دیگه اش
  • بنده خدا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    از اول هم معلوم بود برانکو دروغ میگه و توی اون جلسه به اصطلاح دوستانه همه چیز بسته شده بود. درویش و برانکو هردو به مردم عمان خیانت کردن.
  • ؟ IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    من موندم این آدم چطور حاضر شد بخاطر دلارهای پیشنهادی تیم پیروزی آرزوهای یک ملت رو برای تیم ملیشون به بدترین وضع ممکن از بین ببره؟ یه روزی بدجور چوبش رو میخوره
    • ۲۲ IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      شما به جعل خودتان ادامه بدین.
  • کمال همنشین IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    جعل و فساد و تبانی همیشه با تیم پرسپولیس همراه بوده و الان هم با این کار برانکو دیگه کل آسیا به این موضوع پی بردن
  • مهرداد IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    تیم ملی ما هم یه زمانی سال ۲۰۰۶ هی به برانکو حمله میکردن. بعد از برانکو با سه سرمربی ایرانی بدترین نتایج رو گرفتیم و جام جهانی بعدی رو هم از دست دادیم. برانکو فقط‌ در صورتی قابل انتقاده که یه مربی درجه یک جهانی به جاش بیاد. وگرنه با توجه به رزومش بهترین گزینه هست. سومی جام جهانی با کرواسی بعنوان دستیار. چندها قهرمانی با دیناموزاگرب و داشتن شاگردایی مثل کواچیچ و مودریچ. قهرمانی در لیگ چین. قهرمانی بازی های آسیایی با تیم امید ایران. قهرمانی های مقتدرش با پرسپولیس. رزومش جای هیچ حرفی رو باقی نمیزاره. فقط یه عده پیشکسوت تو اینجا و همچنین عمان میتونن با قصد و غرض بگن برانکو بدرد نمیخوره. پیشکوستانی که خودشون هیچ افتخار خاصی در سطح بین المللی ندارن
  • فرهاد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    کسانی که برانکوروخائن خطاب کردن حتمأبازیهای عمان رونگاه نکردن،ایناالفبای فوتبال روهم بلدنیستن،خودشماهم جای برانکوبودین هیچ کاری نمیتونستین انجام بدین،راست گفته دیگه،چوب جادوکه نداره،پس چطورشدکه چندسال پرسپولیسوقهرمان کرد؟چون ابزاروچوب جادوداشت،،،بازیکن درجه یک
    • . IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      چطور اون موقعی که داشت دلارهای دریافتی از فدراسیون عمان رو میگرفت به این موضوع فکر نکرده بود که بازیکن درجه یک نداره؟ الان که اخراج شده یادش افتاد؟
    • ناشناس IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      حتما مربیان فلسطین واندونزی و تایلند هم چوب جادو داشتن و بازیکن درجه یک!!!!!!!!!!!!!!!
    • کمال همنشین IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      پرسپولیس رو کمکهای بابامسعود قهرمان کرد. برانکو وسیله بود داداش
    • سیرک قرمز IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      پس حتما همه کارشناسان فوتبالی آسیا که میگن تیم عمان حتی در حد تیمهای درجه 3 هم بازی نمیکرد چیزی بلد نیستن و فقط تو فوتبال میفهمی، نه؟!!
  • کاظم IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    خیانتکار استقلالی ها هستند که در آسیا به پرسپولیس خیانت کردند. طارمی افتخار ایران و پرسپولیسی ها است و ایران با طارمی قهرمان آسیا خواهد شد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی خوبی است اما به درد پرسپولیس نمی خورد. پرسپولیس کالدرون را می خواهد اما استقلالی های خیانتکار کالدرون را فراری دادند لوکادیا را فراری دادند. نفوذ استقلال در پرسپولیس و سایر تیم های شهرستانی و داورها بسیار زیاد است. فوتبال عمان خیلی ضعیفتر از فوتبال بحرین است. استقلالی ها سکوت کنید.
  • علی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    کیسه کشا بدجور ترسیدن به خودشون😂
  • مصطفی US ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    برانکو بهترین مربی بود که تا الان به ایران امده خیلی مربی خوبی هست باوجدان هست تا زمانی که مسولیت تیم عمان راداشت مذاکره نکرد
  • کاربر جدید IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    اگر انصاف داشتید میدانستید که گل اول را به سبک کیسه( چشم را ببند و باهیاهو در دروازه را بکن) عمانی ها زدند ، واگر دروازه بان قرقیزستان (که حیف است پرسپولیس دروازه بان دومش نکند) نبود عمان 4به 1 می برد ولی از آنجا که مقدر است برانکو به تیمش برگردد دست کائنات به میان آمد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی