نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش فدراسیون به دف‌نوازی زنان شیرازی در قطر/ حال خوش دل ملت را نشانه گرفته‌اند
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال واکنش تندی نسبت به شایعه عجیب پیرامون تماشاگران بازی های تیم ملی ایران در قطر انجام داد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در کشور قطر عنوان کرد: همزمان با نتایج خوب تیم ملی در این رقابت‌ها و انتشار اخبار مثبت از اردوی تیم ملی، تلاش تأسف آور برخی از رسانه‌های خارج نشین که دشمنی شأن با فوتبال ملی روشن است، برای حاشیه سازی شدت گرفته است. عجیب است آنها اینک حال دل فوتبال کشور عزیزمان را نشانه گرفته‌اند؛ احوالاتی که قطعاً با نتیجه گیری تیم ملی ایران همراه است و قلب و جان ملت برای این تیم می تپد.

وی با ابراز ناراحتی از انتشار شایعه‌ای درباره تماشاگران ایرانی حاضر در جام ملت‌های آسیا تاکید کرد: در یکی از آخرین اتفاقات، موضوع برنامه‌ریزی برای اعزام گروهی از هواداران به قطر برای حمایت از تیم ملی طرح شده که این مبحث کذب محض است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: حمایت از تیم ملی ایران در همه سنوات و در اقصی نقاط جهان موضوعی همیشگی است و باعث تأسف است چطور این حمایت گرم، دائمی و ثابت اکنون به مسأله‌ای غیر قابل هضم و آن هم به این شکل برای برخی افراد تبدیل شده است.

علوی همچنین درباره دف‌نوازی در جام ملت‌های آسیا در قطر گفت: این گروه شیرازی تاییدیه‌ای از وزارت ورزش‌، وزارت فرهنگ و ارشاد و فدراسیون فوتبال برای اجرا در مسابقات جام ملت‌های آسیا ندارد.

بیشتر بخوانید: واکنش وزارت ورزش به آوازخوانی چند زن در حاشیه بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سرباز گمنام حضرت یحیی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    بنام الله این دف نوازان از دین خارج شده رو وسط استادیوم قطر اعدام کنید تا حساب کار دست بقیه مطرب های جهنمی هم بیاد
    • وحید IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      با خواندن نظر این نفر باید گفت،:بن لادن و داعشی وطالبانم آرزوست
  • میلاد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    تا بحال کسی دیده یا شنیده فدراسیون و وزارت به اختلاسو دزدی و تورم و کمبود دارو و غذا و .... اعتراض کنه
    • رسول IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      اخه دکتر فدراسیون چیکار داره با اختلاس...این رقاصی زنان شیرازی هم چون خلاف شئونات اسلامی هست و بدون هماهنگی فدراسیون بوده محکوم هستش..‌شادی که فقط رقاصی نیست!
  • عامیرزا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    درود به همشریان شیرازی گمپ گل خودمون که هرجوی ایران و دنیا پرچمشون بالان.بوو بچی شهر بوو قناری!.عاقو چرو نرفتین از وزارت عرررشات مجوز بگیرین؟!از شوما بعیده بر خلاف مصالح ملی پرش بدین و بچرخونین و بلرزونین! شوما هم مثه اون برادران مدافع سکو!! و یگانهای ویژه! و جهادیون اکس کیوز می و بیکاز! که بعنوان تماشاگر و جیمی جامپ!! صادر شدن به اطراف! وتو عستادیوم،خعلی جهادی عرق ریختن و پرچم چرخوندن وبعد بازی هم تو پاساژها ومراکز تفریحی وتجاری با پول کارمندی! وعرق جبین خودشون کلی عشق وحال کردن میرفتین قطعن بهتون مجوز اجرای کنسرت هم میدادن البته بعد مراسم چهلم تون!چون شادی وقرطی بازی زودتر از چهلم و چهارماه ده روز شگون نداره! دفه دیگه ممکنه همونجا که دف وتنبک ودایره میزنین یهویی دیدین تو گونی تو قایق تندرو تو مسیر برگشت هستین!! چه عیب داره دیگه پول بلیط برگشت هم نمیدین! چی از این بهتر.خوش باشین بخورید وبیاشامید ولی حواستون باشه عسراف نکنین.الخ
  • هیچکس IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    حال خوش؟؟؟؟
  • موسوی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    افرین به این هنرمندان دل ماراشادکردن
  • دزدانه بی ریا IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    زنده باد زنده باد فردا باهم تویه جهنم دمبوره میزنیم اینو که تو بهشتم به ما وعده داده بودن چرا اعلام نزنیم کاره اعلام به فردا نندازییم دمتون گرم .... بی کاز یو نو نو نو ایران نو انگیلیش یسدر در
  • دزدانه بی ریا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    بازم آفرین هرچند سانسور گرایه حرفه ای در کمین همچین چیزایی نشستن ولی ما شمارا از اینترنت دنبال می کنییم همون که حرام هست ولی بعضی ها تیک سبز میزنن و کلی فالوور دارن بله ای بابا مگه چکار کردن که که نشانه رفتن بازیکنان مارا بی خیال بابا دیگه تا کی این حرف هارو تویه گوش ما میخونید حال خوش هان دیگه پول ملتو که نبردن اختلاس یا که ..... نکردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی