نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اتهام سنگین به رونالدینیو؛ او اهل خوشگذرانی‌های شبانه بود و می‌خواست مسی را خراب کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدینیو و مسی مدتی را با هم در بارسلونا بازی کردند و به گفته یکی از اعضای سابق هیئت مدیره این باشگاه، سبک زندگی رونالدینیو می‌توانست روی مسی تاثیر بدی بگذارد.

مستند جدیدی که از زندگی پپ گواردیولا ساخته شده بر مسیر حرفه‌ای او تمرکز دارد و سالهای اولیه حضورش به عنوان بازیکن تا رسیدن به مربیگری و کسب افتخارات بی‌شمار را نشان می‌‎دهد.

در بخشی از این مستند خاویر سالا آی مارتین، عضو سابق هیئت مدیره بارسلونا توضیح می‌دهد که سبک زندگی رونالدینیو به شدت روی مسی تاثیرگذار بود. این مدیر سابق گفت: «رونالدینیو اهل خوشگذرانی‌های شبانه بود و هرشب تا ساعت دو بامداد بونگو بازی می‌کرد. همه او را می‌دیدند، با تلفن‌های همراه از او عکس می‌گرفتند، همه اینها را می‌دانستند و ما باید با این مشکل اخلاقی دست و پنجه نرم می‌کردیم. رونالدینیو پیرتر می‌شد و دائما به مهمانی و خوشگذرانی می‌پرداخت و مسی تحت تاثیر او قرار گرفته بود و او نیز سعی می‌کرد مسی را با خود همراه کند.»

لیونل مسی دوران کوتاهی را با رونالدینیو در بارسلونا سپری کرد و زیر سایه این اعجوبه برزیلی به رشد کردن ادامه داد. اما گائوچو در سال ۲۰۰۸ از باشگاه رفت و مسی اسطوره یکه‌تاز بارسا شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی