نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
عمر خربین هست یا نیست؛ به ما ربطی ندارد/ سوریه را دست کم نمی‌گیریم، چه با ستاره چه بی ستاره...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خبر مصدومیت ستاره تیم ملی سوریه چه درست باشد و چه نه، تاثیری در بازی مهم تیم ملی ایران ندارد.

سوریه یکی از رقبای همیشگی فوتبال ما در سال‌های اخیر بوده است. ما خیلی وقت ها مقابل سوریه به مشکل خورده‌ایم، چون فوتبال این کشور بسیار نزدیک به فوتبال ما و خیلی از بازیکنان این کشور در لیگ برتر ما حضور داشتند. سوریه در زمان کارلوس کی روش دو بار از ما مساوی گرفت؛ یک بار در مالزی و یک بار در تهران و در هر دو مسابقه شانس پیروزی داشت! البته سوریه در این سال‌ها مقابل ما شکست هم خورده اما همه دیدیم که در جام ملت‌های آسیا دیگر تیم ضعیف وجود ندارد. فاصله تیم‌ها بسیار کم شده و در مرحله حذفی هیچ تیمی فرصت جبران اشتباه را ندارد. ملی پوشان کشورمان تحت هیچ شرایطی نباید سوریه را دست کم بگیرند و قطعاً این اتفاق نخواهد افتاد.

در فوتبال گاهی اوقات مربیان و مسئولان تیم‌ها از رسانه‌ها در جهت کسب امتیاز استفاده می‌کنند. بعضا دیده شده که خبر مصدومیت ستاره یک تیم بهانه‌ای شده تا تیم حریف خیالش راحت شود. برنامه‌هایش را بر اساس نبودن آن ستاره بچیند و در شروع مسابقه با دیدن او در زمین غافلگیر شده است. سوریه در تمام دهه اخیر دو بازیکن تاثیرگذار داشت که اتفاقاً هر دو گل‌های زیادی به تیم‌های ایرانی زدند. عمر سوما و عمر خریبین که این دومی در جام ملت‌های فعلی هم عضوی از تیم سوریه است. البته سن او بالا رفته و دیگر آن چابکی گذشته را ندارد اما اسم بزرگ او و سابقه گل‌هایی که به تیم ملی و باشگاه‌های ما زده از خریبین امید اصلی سوریه در این مسابقه می‌سازد.

حالا خبر رسیده که او مصدوم شده است و به بازی نمی‌رسد. فدراسیون فوتبال سوریه از مصدومیت عمر خربین، مهاجم این تیم در تمرین پیش از دیدار برابر ایران خبر داد. میزان مصدومیت و مدت زمان دوری او پس از انجام MRI مشخص خواهد شد. این خبر چه واقعیت باشد چه یک بازی رسانه‌ای برای فریب ایران، نباید تاثیری در روند تیمی ما بگذارد. قطعاً امیر قلعه نویی آنقدر با تجربه هست که گول این اخبار کذب را نخورد و تیمش را جوری ساماندهی می‌کند که در صورت حضور خریبین در زمین هم مشکلی از ناحیه او برای ما ایجاد نشود.

تیم ملی ما به هیچ عنوان نباید به بودن یا نبودن خریبین اعتنا کند. ما باید کار خودمان را بکنیم و روی بازی خود متمرکز باشیم. عمر خریبین فقط یک نفر است و حتی اگر در اوج آمادگی در زمین باشد، مقابل تیم ملی یک دست و یکدل ما کاری از پیش نمی‌برد. لپ کلام اینکه به این خبر نباید اعتنا کرد، اصلاً مهم نیست، همین!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بهروز IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    دانگ سردار وطارمی همن نیست بیخود بزرگش کردند
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    بازیکنان ایران نفر به نفر از بازیکنان سوریه برترند.این بازیکن حتی در حد قائدی هم نیست.در بهترین حالت و روزهایش شاید به انصاری فرد یا مغانلو نزدیک شود.تیم ما شانس اول قهرمانی است زیرا بین پنج قدرت برتر آسیا یعی ایران کره ژاپن عربستان و استرالیا فقط ایران نه امتیاز با تفاضل گل پنج گرفته است و سوریه در مقابل ما از پیش بازنده می باشد و هیچ شانس ندارد و از همین الان سه هیچ جلوییم.بیچاره سوریه و کوپر که بهترین بازیکنش خریبین است.راستی چرا سوریه هکتور کوپر مربیش می باشد اما مربی ما قلعه نویی است؟
    • خسروپرویز IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      چون موقعی که میخواستن سرمربی برای تیم ملی تعیین کنند شما وقت نداشتیم
  • مهدی IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    نگران نباشید عین آب خوردن همون نیمه اول کار سوریه رو تمام میکنیم.
  • بهنام طارمی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    عمر خربین پدر عروس آسیا هست و اینجا تیم ملی هستش نگران نباشید که تیم ملی سوریه را با گلباران بدرقه خواهد کرد و یه خط و نشان برای سایر رقبا خواهد کشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی