نمره قلعه‌نویی در دور گروهی جام ملت‌ها/ ۸۰ درصد فوتبالی‌ها از نمایش تیم ملی راضی بودند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مخاطبان خبرورزشی نظرشان را در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا بیان کردند.

دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در حالی با معرفی ۱۶ تیم راه‌یافته به مرحله حذفی پایان یافت که شاگردان امیر قلعه‌نویی در گروه سوم این رقابت‌ها با سه برد متولی و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین، صعود کردند. تنها سه تیم ایران، قطر میزبان و تیم ملی عراق توانستند در پایان دور گروهی رکورد صددرصد پیروزی را در هجدمین دوره جام ملت‌های آسیا به دست آورند. ایران به دلیل گل زده بیشتر نسبت به قطر و تفاضل بهتر نسبت به عراق، بهترین تیم مرحله گروهی شد.

به همین بهانه از مخاطبان خبرورزشی خواستیم تا نظرشان را در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر بیان کنند.

در پایان این نظرسنجی، پس از ثبت بیش از ۳۳هزار رای، نیمی از شرکت‌کنندگان عملکرد شاگردان قلعه‌نویی را قابل قبول دانستند. ۲۸ در صد از رای‌دهندگان نیز بازی‌های ایران در ۳ دیدار گروهی را عالی توصیف کردند و تنها ۲۱ درصد از نمایش ملی‌پوشان ناراضی بودند.

با این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت که شاگردان قلعه‌نویی توانسته‌اند در پایان مرحله گروهی رضایت حداکثری اهالی فوتبال را کسب کنند و باید منتظر تقابل یوزهای ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا باشیم.

بیشتر بخوانید: نامه شخصی رییس فیفا به تاج/ اینفانتینو به رییس فدراسیون ایران پیام داد +عکس

نمره قلعه‌نویی در دور گروهی جام ملت‌ها/ ۸۰ درصد فوتبالی‌ها از نمایش تیم ملی راضی هستند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سیدمحمد IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    عجب!!! ملت همین ۳۳هزار نفر هستند؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی