نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبرورزشی‌گردی| ادعای عجیب مدافع پرسپولیس: سال‌هاست در لیست سیاه تیم ملی هستم/ حتی اگر فردین هم باشم به تیم ملی دعوت نمی‌شوم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پرسپولیسی تیم ملی که هم‌اکنون در جام ملت‌های آسیا حضور دارد ۴ سال قبل مدعی بود در لیست سیاه قرار داشته و ملی‌پوش نمی‌شود!

شجاع خلیل‌زاده در دوران کارلوس کیروش پس از این‌که از جمع مسافران جام جهانی ۲۰۱۴ خط خورد، علیه سرمربی وقت تیم ملی مصاحبه کرد و خیلی‌ها مدعی‌اند دلیل این‌که ۴ سال پس از آن هم پشت خط تیم ملی ماند، همین مسئله بوده است. البته او در دوره کوتاه‌مدت سرمربیگری مارک ویلموتس نیز دعوت نشد و خودش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی ادعای عجیبی پیرامون دعوت‌نشدنش به تیم ملی مطرح کرد.

شجاع خلیل‌زاده هشت بهمن سال ۹۸ به خبرورزشی گفت: در مورد مارک ویلموتس باید بگویم به او برای انتخاب بازیکنان تیم ملی لیست می‌دادند و در واقع فهرستی که این مربی تحت عنوان مدعوین به تیم ملی اعلام می‌کرد، لیست خودش نبود! البته قضیه فقط به ویلموتس برنمی‌گردد و من سال‌هاست در لیست سیاه تیم ملی هستم!

خلیل‌زاده که هم اکنون در معیت تیم ملی به جام ملت‌های آسیا رفته در ادامه مصاحبه بهمن ۹۸ خود مدعی شده بود حتی اگر فردین هم باشد به تیم ملی دعوت نمی‌شود! البته شجاع بدون این‌که در قالب مرحوم محمدعلی فردین فرو برود یا این‌که به پرسپولیس بازگردد، حالا همراه تیم ملی است.

مصاحبه قدیمی شجاع خلیل زاده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیارش BR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    رفتار و شخصیتت نشان داد کیروش حق داشت و خیلیای دیگه هم حق دارن بازیای تیم ملی رو دیدیم و همینطور نقش شمارو
    • M IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      چرا اینقدر شعر میگی ؟؟؟؟ لابد حسینی و چشمی خوبن 😂 اگه شجاع بود که ۶ تا از انگلیس نمی خوردیم بازی با فلسطین تا مصدوم شد تیم گل خورد 😂😂 کمتر پشت شجاع شعر بگین ..
    • کیارش IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      اره معلومه گی شعر میگی بازیهای الان تیم ملی رو میبینم دیدم جون تو عملکرد یاپ استام رو زنده کرده هم جا ماندنش هم اینکه هنوز نمیدونه کجا وایسه بعد کی اسم از چشمی و حسینی اورد؟؟!!بازی با تیم بزرگ و پرافتخار فلسطین اصلا نجاتمون داد شجاع🤣🤣🤣🤣 اگه تو بازی با انگلیس بود دو رقمی میشدیم که شماها کم برای شجاع ماله بکشین خدا کنه خبر چاپ کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی