نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تایید شد؛ اقدام پرسپولیس برای جذب آقای گل/ برای خرید مهاجم استقلال ناامید نیستیم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، علی علیپور در لیست خرید های زمستانی این تیم قرار دارد.

حسین شهریاری رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: علی علیپور در لیست جذب بازیکنان قرار دارد و مکاتباتی با باشگاه ژیل ویسنته داشته ایم و پیگیر پاسخ مدیران این باشگاه هستیم.

او ادامه داد: برای جذب جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان نا امید نشده ایم و همچنان مذاکره با مدیران این باشگاه برای جذب آقایی پور ادامه دارد.

رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب اوسمار ویرا به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی گفت: ما تا روز شنبه ۷ بهمن منتظر پاسخ مثبت برانکو ایوانکوویچ بودیم اما او برای سومین بار به پیشنهاد ما پاسخ منفی داد و از این روز ساعت ۱۳ روز شنبه جلسه هیئت مدیره شکل گرفت.

او افزود: در نهایت دو گزینه نهایی ما اوسمار و پاکو لوپس بودند اما از آنجایی که درخواست مالی لوپس برای نیم فصل عدد بالایی بود و اوسمار در طول یک سال و نیم گذشته شناخت کافی از تیم داشت، او را تا پایان فصل به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

بیشتر بخوانید: برانکو حرف آخرش را به پرسپولیسی‌ها زد؛ ممنونم ولی شرایط بازگشت را ندارم/ رابطه بین من و هواداران پرسپولیس احساسی است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    به امید موفقیت سرمربی جدید..تیم محبوب پرسپولیس
  • آریا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    بهترین بازیکنان هم بیارن با سابقه ای که اوسمار داره ، آخر فصل رفتیم ته جدول
    • امیر علی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      دروغ میگه درویش تمام حرفاش دروغ فقط تجمع این دیگه نباید از خیابون منتهی به باشگاه حتی خیال رد شدن به سرش بزنه
  • علی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    بهترین بازیکنان هم بیارن با سابقه ای که اوسمار داره ، آخر فصل رفتیم ته جدول
    • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      الان شما چه شناختی از این مربی دارید..شما مگه از اسکوچیچ شناخت داشتید...از ساکت الهامی...از تارتار...از حسینی ذوب اهن...از برانکو.....استاد همه ی اینا یه روزی دستیار بودن...مجتبی حسینی و الهامی که دستیار یحیی بودن و سرمربی شدن مگه تا اندازه خوشون موفق نبودن...این اقا هم الان شانس بهش رو کرده و در صورتی که موفق بشه برای فصل بعد باید کلی ناز بخرید برای تمدید.....اگه موفق بشه ببین توی همین ایران چه پیشنهادهایی که بهش نشه... بعدش هم برای نیم فصل کدوم سرمربی کارنامه دار میتونه قول موفقیت بده...همه حداقل یک فصل و نیم زمان میخوان....خب اگه قرار هست با یه مربی گرون قیمت اخر فصل هیچ جامی نگیریم خب بهتر هست اینکار با ایشون باشه که زیاد گرون نیس... دل به برانکو داشتید...برانکو دیگه طرح و ایده ی جدیدی نداره و گرنه از پس قرقیزستان برمیومد.... صبور باشید شاید این ویرا کاری کرد که اون ویرای برزیلی تیم ملی ایران رو در اوج ناامیدی هدایت کرد به جام جهانی
  • ارتش تاجی اسیا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    از درویش بیش ازین هم انتظار نمیرفت ! علنا پیروزی رو با خاک یکسان کرد 🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی