نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
۰ |
۰
سرمربی بعدی بارسلونا مشخص شد؟
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و تیاگو موتا به گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزینی او در نوکمپ پاسخ داد.

تیاگو موتا که فوتبال را در بارسلونا آغاز کرد و هشت سال را در این باشگاه سپری کرد، به گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزینی ژاوی به عنوان سرمربی جدید باشگاه کاتالانی در فصل آینده پاسخ داد. پس از شکست ۵-۳ این باشگاه مقابل ویارئال در روز شنبه، ژاوی اعلام کرد که در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری کنار خواهد رفت.

ملی‌پوش سابق ایتالیا که در حال حاضر سرمربی تیم بولونیاست، در مورد تصمیم ژاوی برای جدایی از بارسلونا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «ناراحت کننده است، او کار بزرگی انجام داد و فصل گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد. همچنین شنیدم که یورگن کلوپ اعلام کرد که لیورپول را ترک می‌کند. مربیگری کار سختی است، اما ما این کار را انتخاب کردیم.» زمانی که از موتا درباره آینده‌اش در بولونیا پرسیده شد، افزود: «وقتی خبری برای گزارش دادن باشد به شما خواهم گفت، اما امروز خبری نیست.»

پس از هدایت غول‌های کاتالونیایی به قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا و قهرمانی لالیگا در فصل گذشته، همه چیز برای ملی‌پوش سابق اسپانیا رو به افول رفت. گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او با این باشگاه پس از ناکامی بارسلونا در دفاع از عنوان قهرمانی سوپرجام اسپانیا و باخت ۴-۱ مقابل لوس بلانکوس در فینال، شروع شد. باشگاه در اوایل این هفته پس از شکست تحقیرآمیز ۴-۲ از باشگاه اتلتیک، از کوپا دل‌ری کنار کشید. باخت مقابل ویارئال فاصله بلوگرانا با رئال مادرید صدرنشین را به ۱۰ امتیاز افزایش داد. آنها در مرحله بعدی در لالیگا در روز چهارشنبه با اوساسونا دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی