درخواست مهم تاج از باشگاه‌های لیگ برتری/ مقدمات این کار را فراهم کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال هم از اشتباهات داوری به ستوه در آمده و می‌کوشد حداکثر تا ابتدای فصل آینده مجوز استفاده از VAR را در تمام بازی‌های لیگ برتر بگیرد.

در  دور رفت تنها مسابقه پرسپولیس – استقلال با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شد و از آنجایی که فدراسیون فوتبال دو دستگاه تجهیزات کمک داور ویدئویی را وارد کرده در تلاش است با کسب مجوز از فیفا چند بازی دور برگشت را هم با حضور VAR برگزار کند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم در این باره مصاحبه کرده و گفته اشتباهات داوری در برخی از بازی های دور رفت در نتایج بازی‌ها تاثیر گذار بود و این برای فدراسیون فوتبال هم آزاردهنده است. اما به زودی فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر از آنها درخواست خواهد کرد در استادیوم‌هایی که در آن بازی می‌کنند، مقدمات حضور VAR را تا پایان فصل فراهم کنند و اگر این کار را انجام ندهند نمی‌توانند در فصل آینده میزبان بازی‌های لیگ برتر با حضور کمک‌داور ویدئویی باشند.

فدراسیون فوتبال در ازای کمک‌هایی که از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده تجهیزات کمک‌داور ویدئویی را از محل مطالبات خود نزد فیفا وارد می‌کند و با این ترفند فصل آینده همه استادیوم‌های لیگ برتر در صورت تجهیز از سوی باشگاه مجهز به کمک‌داور ویدئویی خواهند شد.

قرار است فدراسیون فوتبال همزمان با ورود این تجهیزات داوران ویدئویی را در دور برگشت آموزش دهد تا فصل آینده همه بازی‌های لیگ برتر بدون هیچ اشکالی با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: بودجه صداوسیما ۳ برابر شد؛ حالا به فوتبال حق پخش بدهید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی