عجیب اما واقعی؛ طلب ۱۰۹میلیاردی پرسپولیس از وزارت ورزش
منبع: تابناک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر مدعی شد که این باشگاه از وزارت ورزش ۱۰۹ میلیارد تومان طلبکار است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در صحبت‌های شب گذشته‌اش با برنامه فوتبال برتر مدعی شد که این باشگاه از وزارت ورزش ۱۰۹ میلیارد تومان طلبکار است.

اما ماجرای این بدهی وزارت ورزش به پرسپولیس چیست؟ قضیه ۱۰۹ میلیارد تومان هیچ ربطی به پولی که این باشگاه در بورس دارد، ندارد. 

پولی که پرسپولیس در بورس دارد فقط و فقط باید بابت پروژه هایی که منجر به درآمدزایی در باشگاه می‌شود هزینه شود و به هیچ وجه این باشگاه مجوز استفاده از آن برای امور جاری را ندارد. 

پولی که مدیران پرسپولیس در مورد آن صحبت می کنند بدهی دولت بوده که باشگاه پرسپولیس در موارد مختلف برای برطرف شدن مشکلاتش آنها را پرداحت کرده و اکنون این دیون بر گردن دولت و وزارت ورزش است که باید آنها را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: دلبری هواداران پرسپولیس برای اوسمار/ سرخ‌ها به سرمربی جدید رای اعتماد دادند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مافیای سرخ IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    به گفته تاج و نبی 2 میلیون دلار از طلبهای فدارسیون از فیفا خرج بدهی های پرسپولیس به کالدرون و برانکو و رادوشویچ و... شده اونوقت حرف از طلب 109 میلیاردی میزنین؟؟؟
    • مقصود شجاع الدین US ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      نظر من اینکه آیا طلب پرسپولیس از ای اف سی یا ازفیفا آنهمه طلبکار است فدراسیون فوتبال گرفته است به کی داده آقای تاج که رایگان رییس فدراسیون فوتبال کار میکنی تمام دنیا هم شنیده اینهم جزو پولی است که به کالدرون یابرانکو دادی پس واضح تر بفرماید چرا شما سنگ وزارت ورزش را به سینه میزنی. .
    • عباس بوعذار IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      خیلی جالبه! میشه آقای درویش مارو بعنوان مردم عام روشن کنن که صندوق کارآفرینی امید و مهر و صندوق حمایت از پیشکسوتان و صندوق دفاع از مردم غزه و ده تا صندوق دیگه که مدیرعاملهاشونو آوردن توی هیئت مدیره باشگاه پیروزی، با کدوم ردیف بودجه به باشگاه پول میدن؟؟ و اینکه مثلا هوادار متمول، دلاری پول میریزه به حساب باشگاه! چرا باید دولت یا وزارت ورزش برگردون کنه این پولهارو؟ اون از قهرمانیهاشون که بابا مسعود راه به راه از منیریه جام سفارش میداد براشون و از کمیته داوران تا نماینده های مجلس همشون میخواستن چهار تا جام پیروزی بیاره که هم بگن توی ویترینش دیگه بجای آب معدنی جام میزارن و هم چون میخواستن بندازنشون توی بورس یه جوری قیمت رو بالا ببرن! اینو من سه سالپیش، قبل از اینکه اینهارو ببرن توی بورس چون میدونستم داستانو همینجا کامنت گزاشته بودم!اون از آسیا رفتنشون که بقول رفیقمون چطور میشه وقتی افسر آسیایی دو تا تیم یک نفر بوده و برای جفت تیمها واو به واو یه چیز نوشته شده و با علم اینکه پیروزی بدهی مالیاتی برانکو رو هم داشته و بحث مالکیت مشترک برای دو تا تیم هم بوده چجوری پیروزی رفت آسیا و استقلال رو ب
  • ناشناس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    شما خودتون ده تا بدهی بدهی به صندوق کارآفرینی امید و بانک شهر و صندوق حمایت از پیشکسوتان و.... بالا آوردین و وزرات داره جورش رو میکشه. باز هم با پر رویی میگین طلب داریم!
    • امیر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      داداش چیزی که نمیتونی الکی حرف نزن
    • ناشناس IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      در جواب امیر: تو که همه چیز دان هستی بگو بقیه فیض ببرن!
  • علی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    خب استقلال وپیروزی زیر نظر وزارت ورزش هستند باید استقلال هم همینقدر یا بیشتر طلب داشته باشه
  • @Babak IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    پرسپولیس از همه طلبکاره.🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی