نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
۰ |
۰
چه کسی در پرسپولیس مربی بیرانوند خواهد شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار ویرا در میان تعجب پرسپولیسی‌ها و همه اهالی فوتبال به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزیده و مشغول به کار شد. حالا او باید به دنبال یک مربی دروازه‌بان‌ها باشد.

در پی استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس، ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو ملقب به ننکا، مربی دروازه‌بانی سرخپوشان ایران با باشگاه برای جدایی توافقی و پایان همکاری به توافق رسید و به این ترتیب پایان فعالیت او در باشگاه به اعلام شد.

باشگاه پرسپولیس نیز تلاش خاصی برای حفظ این مربی دروازه‌بانی برزیلی نکرد و در این رابطه نوشت: ننکا از مربیان ارزشمند است که در فوتبال ایران حضور پیدا کرد و به دلیل مسایل شخصی و خانوادگی از باشگاه خواسته بود با جدایی او موافقت شود. او قبل از حضور در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، برای مدت 20 سال در باشگاه‌های معتبر فوتبال قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت داشت. از ولسلی ننکا به خاطر زحمات و تلاش‌هایش در پرسپولیس، ایفای نقش در کسب سه گانه قهرمانی و کمک به ایجاد تعریفی مدرن و جدید از پست دروازه‌بانی در فوتبال ایران سپاسگزاریم و برای او در زندگی شخصی و ادامه مسیر حرفه‌ای زندگی‌اش، آرزوی موفقیت داریم.

با توجه به جدایی ننکا و پس از انتخاب اوسمار ویرا، در تیم جدید کادر فنی پرسپولیس فعلا مربی دروازه‌بان‌ها حضور ندارد.

درهمین ارتباط شنیدیم قرار است از میان سه گزینه داخلی و خارجی، یکی به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس، بیرانوند و سایر دروازه‌بان‌ها را تمرین دهد. گفته می‌شود گزینه اول یک مربی برزیلی است که ظاهرا اوسمار ویرا به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده است اما باید رقم درخواستی او معقول بوده و به بودجه قرمزها بخورد. گزینه دوم داوود فنایی است که پیش از این سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را در پرسپولیس داشته اما به دلایلی از او جدا شده و در تیم های دیگر مشغول به کار شد. گزینه سوم شنیده می‌شود محسن سیدی است که در تیم نفت تهران مربی علیرضا بیرانوند بود و در مقطعی هم به خواست این گلر ملی‌پوش در پرسپولیس مشغول به کار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی