نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
چرا هافبک محبوب نکونام، استقلال را ترک کرد؟/ جواد از این بند در قرارداد او خبر نداشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید مهری اگرچه در دور رفت بازی‌ها خیلی کم در ترکیب تیم استقلال به میدان آمد اما خیال جواد نکونام راحت بود که یک مهره مورد اطمینان روی نیمکت داشت.

جدایی سعید مهری از استقلال و ملحق شدن به تیم ریکاردو ساپینتو موجب ناراحتی جواد نکونام شده است و سرمربی تیم استقلال در تازه‌ترین مصاحبه‌اش بار دیگر به جدایی سعید مهری از استقلال اشاره و به این موضوع انتقاد کرد. سرمربی تیم استقلال در این باره گفت: «ما مهری را از دست داده‌ایم. سعید مهری ابتدای فصل قراردادش را با مدیریت جدید بست. او چطور از باشگاه جدا شد؟ چه اتفاقی افتاد که جابه‌جا شد؟ به من بگویید.»

برای جواد نکونام جای سوال است؛ چطور سعید مهری به این راحتی از استقلال جدا شد؟ در حالی که آنها برای جذب بازیکنان سایر تیم‌ها تلاش می‌کنند اما موفق نمی‌شوند، حتی از تیم‌های معمولی لیگ برتر بازیکن بگیرند.

واقعیت این است که معمایی در این بین وجود ندارد. قراردادی که باشگاه استقلال در ابتدای فصل با سعید مهری بست بند فسخ داشت. به این صورت که سعید مهری می‌توانست با پرداخت مبلغی کمتر از ۱۰ میلیارد تومان قرارداد خود را با استقلال فسخ کند و به سبب نیمکت‌نشینی در دور رفت در تعطیلات زمستانی این کار را کرد و راهی تیم آپوئل شد.

به نظر جواد نکونام از بند فسخ در قرارداد سعید مهری اطلاعی نداشت و به همین خاطر باشگاه استقلال نتوانست مانع از جدایی سعید مهری شود. اما برای جواد نکونام جای سوال است که چطور قرارداد با سعید مهری این قدر آسان نوشته شد که این بازیکن بدون هیچ مزاحمتی اردوی تیم را ترک کرد. گفته می‌شود سعید مهری پولی بابت فسخ به استقلال نداد و تنها طلب خود را به این باشگاه بخشید و راهی قبرس شد.

بیشتر بخوانید: حمله بی‌سابقه نکونام علیه خطیر و مدیران استقلال؛ نامه اخراج من را در دستشان دارند/ آقای مدیرعامل گفت قلی‌زاده و جهانبخش را بگیریم/ می‌خواهند گردن ما را بزنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    حیف بود مهری نیمکت نشین باشه رفتن براش بهتر بود
  • کیسه، مکتب جعل، کلاهبرداری و هوچیگیری IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    بند فسخ 10 میلیارد تومانی! بخشش طلب بابت فسخ! قرارداد 150 میلیونی! طلب = مبلغ فسخ= 10 میلیارد یعنی اینکه اگر تا نیم فصل هم پولی دریافت نکرده کل طلبش معادل بند فسخ بوده یعنی قراردادی بالغ بر 20 میلیارد داشته
    • لنگیها حسرت ستاره آسیایی دارند IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      هنوز سوزش لنگیها برای سعید مهری مثل هاشمی نسب مانده ماشالله کبیر بزرگ استقلال خیلی ها را به شما داد ولی سوزش نداشت عابد زاده ، شاهرخ بیانی ،نیکبخت واحدی، احدی، نامجو مطلق، و...... ولی هنوز سوزش دارید
    • داود IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      بدخت اخه هاشمی نصب ارزو داشت توپرسپولیس بمونه چه افتخاراتی دارید تتتتتتتتتتتتتتتتتتاج کبیرت بی خطر برد 4جانبه توامحدیه جوادچکش افتخارهههههههههههههههه
  • ع ق QA ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    از بس دنبال حاشیه و شلوغکاریش هست اصل موضوعات و فوتبال را فراموش کرده
  • فرامرز IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    سعید مهری بازیکنی نبود که بشود نیمکت‌نشین امید حامدی فر.این سلیقه یا بهتر است بگوییم بی سلیقگی محض نکونام بود .که سبب شد به باشگاه و نزد مربی ای برود که به بازی او بیشتر اعتقاد داشت بدون تعارف سعید مهری یکی از بازیکنان لیگی در حد این بود که جای امید ابراهیمی به تیم ملی در قطر هم برود .
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    لابد نکونام انتظار داشته بازیکنی که 160 میلیون قرارداد داشته و در نیم فصل روی هم 2 تا بازی نکرده بند فسخ هم نداشته باشد . ضمنا بهتر است به جای غر زدن کارش را انجام دهد . یعنی متوجه نیست که باشگاه ورشکسته است و آهی در بساط ندارد؟ با جیب خالی که نمیشود پز عالی داد.هنوز قراردادهای فصل قبل پرداخت نشده آنوقت لیست بازیکنانی را میدهد که قرارداد هر کدام از سقف قراردادها بیشتر است.
  • ناشناس IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    مهری رو نیمکت نشین شخصی کرد که یامگا رو خونه نشین کرد اونوقت انتظار داره مهری رو نیمکت بشینه زیر دست ساپینتو بهترین شدو اونجا هم ادامه میده ، آقای نکونام از حاشیه و تنش دوری نکنی تیمت زمینگیر میشه اگه حتی رونالدو و مسی رو در اختیار داشته باشی به خودت بیا و گرنه بیشتر از همه به اعتبار خودت آسیب می زنی اونایی که حالیت کردن خطیر چشم دیدن تو رو نداره دنبال منافع خودشون هستن و گرنه اونی که با عقلش بررسی کنه موفقیت خطیر مساویست با موفقیت شما و بالعکس ، شما اگر نتیجه نگیرید خطیر هم زیر سواله ، پس به این فکر کن که شما در کنار هم هستید نه مقابل هم ، مشکلات رو بیرون خانواده نیار ، الان شما بهترین بازیکنانتون رو به تیم های دیگه می دید ؟ پس با صبر و حوصله پیگیر باشید بجای اینا به بازیکنان روحیه بدید بخدا همه شون جزو بهترین ها هستن اگر نیمکت نشین دائم نشن و اعتماد بنفسشون رو از دست ندن
  • علی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    به خدا فوتبالیست نیست ،فقط اسم درکرده ،کجاش فوتبالیسته ،بهتر که رفت ،ایشالا برنگرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی