نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شگفتی فلسطین ناقص ماند/ قطر میزبان هم به جمع ۸ تیم رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز دوم از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با برتری قطر مقابل فلسطین به اتمام رسید.

تیم‌های ملی قطر و فلسطین در دومین مسابقه از روز دوم بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، در ورزشگاه البیت دوحه مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این بازی عنابی‌ها با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.

ابتدا عدی دباغ در دقیقه ۳۷ گلزنی کرد و فلسطین را پیش انداخت، اما قطری‌ها برای اینکه در پایان نیمه اول بازنده به رختکن نروند تا دقایق پایانی نیمه اول برای جبران نتیجه جنگیدند و مزد زحمات خود را در دقیقه ۶+۴۵ با گلزنی حسن الهیدوس دریافت کردند.

در حالی که انتظار می‌رفت میزبان نیمه دوم را هجومی آغاز کند در دقیقه ۴۹ صدرنشین گروه A رقابت‌ها صاحب پنالتی شد و اکرم عفیف دروازه رقیب را برای مرتبه دوم باز کرد تا تیمش دست بالا را داشته باشد. در ادامه بازی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و قطر با نتیجه ۲-۱ فاتح مسابقه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    تفاوت بازی ایران فلسطین و قطر فلسطین مبین تفاوت سطح فوتبال بازیکنان ایران و قطر است و کاملا مشخص میشود ایران از چه سرمایه عظیم بازیکنان توانمند برخوردار است و قطر با وجود دهه ها سرمایه گذاری کلان همچنان از نظر توان بازیکن فاصله و اختلاف فاحشی با ایران دارد.دیشب دیدیم که قطر در حد امارات و یک تیم درجه 3 آسیاست.بنده به قهرمانی دوره پیش قطر مشکوکم.چطور چنان تیمی قهرمان آسیا شد؛بعد در جام جهانی همان تیم همیشگی بود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی