امیر قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دهم بهمن سال ۱۳۹۰ و چند روز قبل از تقابل استقلال و پرسپولیس، میان امیر قلعه‌نویی و برخی بازیکنان وقت استقلال درگیری لفظی شدیدی به وجود آمد.

استقلال مدعی شماره یک فتح یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بود و امیر قلعه‌نویی هم با تراکتور حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی با پیروزی تراکتوری‌ها به پایان رسید و جدال برگشت در حالی برگزار می‌شد که استقلال پس از این بازی باید سریع به تهران برگشت و آماده تقابل با پرسپولیس می‌شد. مسابقه روز نهم بهمن در تبریز برگزار شد و آبی‌پوشان توانستند میزبان خود را با دو گل شکست بدهند اما امیر قلعه‌نویی که به‌شدت از قضاوت تیم داوری شاکی بود، بلافاصله پس از پایان بازی در پاسخ به چند بازیکن آن زمان استقلال که برای گفتن خسته نباشید سمت او رفتند، با صدای بلند گفت «ای کاش فوتبالی ما را می‌بردید»! البته این پایان کار نبود چون دهم بهمن یعنی یک روز پس از برگزاری بازی، خبرهای رسیده به خبرورزشی نشان داد که اتفاقات عجیب و غریبی پس از پایان بازی در تبریز به وقوع پیوسته است.

دهم بهمن سال ۱۳۹۰ افشا شد که در راهروی ورزشگاه هنگامی که بازیکنان دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن بودند، میان قلعه‌نویی سرمربی کنونی تیم ملی و چند بازیکن استقلال درگیری لفظی پیش آمده و قضیه او با مجتبی جباری حسابی بالا گرفت به‌طوری که اگر دخالت اطرافیان نبود، شاید کار به گلاویز شدن هم کشیده می‌شد!

البته قلعه‌نویی و جباری چند ماه پس از این واقعه همه چیز را فراموش کردند و دوباره در استقلال با یکدیگر مشغول همکاری شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    جباری بازیکن بزرگی بود که این آقا نابودش کرد
  • پیروزهیس IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آقای خطیر 🍅درخط قربانزاده👹 داره حرکت میکنه وبدجوری بوی خیانت میاد از افکار خطیر 🍅😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی