نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
۰ |
۰
رئیس فاش کرد؛ امباپه به زودی رئالی خواهد شد
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاویر تباس، رئیس لالیگا مدعی شد که رئال مادرید به احتمال زیاد کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را پیش از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به خدمت خواهد گرفت.

قرارداد کیلیان امباپه در ژوئن به پایان می‌رسد و در حالی که هنوز مقصد آینده او مشخص نیست به نظر می‌رسد که انتخاب او تنها بین مادرید و پاریس است. تباس در مصاحبه‌ای به آینده امباپه اشاره کرد و گفت که فکر می‌کند مادرید کاپیتان فرانسه را به خدمت خواهد گرفت: «فکر می‌کنم احتمالش زیاد است. این نظر شخصی است. به رئال مادرید بستگی دارد و رئیس باشگاه و آنچه که حاضر است به خاطرش سرمایه‌گذاری کند. رئال مادرید باید به این فکر کند که با آمدن بلینگام یک ستاره دارد، وینیسیوس یک ستاره دیگر است. احتمال آمدن امباپه بالای ۵۰ درصد است.»

تباس در گذشته مطمئن بود که امباپه به رئال مادرید می‌آیند و در مارس ۲۰۲۳ مدعی شده بود که رئال می‌تواند این معامله را انجام دهد، و این بازیکن فرانسوی را به دلیل اینکه در سال ۲۰۲۲ در پاری‌سن ژرمن باقی ماند به تمسخر گرفت و لیگ ۱ را غیر رقابتی نامید. امباپه همچنان دو باشگاه را در انتظار گذاشته اما اعلام کرده که به زودی تصمیمش را به پاری‌سن‌ژرمن اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی