نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کره جنوبی برنده ماراتن جنون‌آمیز/ عربستان سربلند به خانه بازگشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در یک بازی نفسگیر و ضربات پنالتی موفق به شکست کره جنوبی شد.

تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۱-۱ در وقت‌های قانونی به پایان رسید و در نهایت کره جنوبی در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی حریف استرالیا شد.

در نیمه نخست عربستانی‌ها نمایش بهتری داشتند و در واپسین لحظات می‌توانستند به گل اول برسند اما توپ بازیکنان عربستان دو بار پشت سر هم به تیرک دروازه کره برخورد کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم مانچینی دست در بین دوم نیمه دست به تعویض زد و ردیف بازیکن تعویضی در دقیقه ۴۶ با پاس سالم الدوسری دروازه کره جنوبی را باز کرد.

بازی در ادامه با همین نتیجه به دقایق پایانی رسید و کره‌ای‌ها فشار وحشتناکی را روی دروازه سعودی‌ها وارد کردند و پس از حملات طوفانی در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافه در دقیقه ۹+۹۰ توسط گوئه سونگ چو که او هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود به گل تساوی رسیدند تا این دیدار سخت و نفسگیر به دو نیمه وقت‌های اضافه کشیده شود.

ماراتن دو تیم در نیمه وقت‌های اضافه هم گل نداشت تا در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. 

در ضربات پنالتی تیم کره جنوبی موفق شد با نتیجه ۴-۲ به پیروزی برسد. 

بیشتر بخوانید: شوک به کره جنوبی؛ تعویض طلایی مانچینی گل کاشت! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی US ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    تفکرات دفاعی هر پنجاه تورنمنت یه بار قهرمان میشن مثل یونان ریهاگل، ایتالیای مانچینی یا اینتر مورینیو ولی تفکرات هجومی معمولا برنده این مسابقات هستن. ایران هشت سال تیم رو داد به کی روش که تفکرات محض دفاعی داشت و با این تفکرات به یک فینال هم نرسیده بود، قهرمانی پیشکش. تا زمانی که بازی متعادل بود عربستان خوب بود، ولی عربستان باخت چون اواخر نیمه دوم کلا رفت تو لاک دفاعی. بعد جناب خیابانی میان میگن کلینزمن مرباس!! کلینزمن آلمانی زرنگیه که مربا نیس، مربیه و خوب هم می‌دونه چیکار کنه
  • عماد US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    خیلی خوشحالم که کره جنوبی به حقش رسید. اما چرا فوتبال شرق آسیا نسبت به غرب آسیا طی ۵۰ سال گذشته بیشتر پیشرفت کرده؟ برای اینکه کشورهای حوزه خلیج فارس به جای کار و تلاش بیشتر هنوز بزرگترین تاکتیکشون وقت تلف کردنه، و متاسفانه از اونجایی که ما وسط این کشورها گیر کردیم روی فوتبال ما هم تاثیر گذاشته. عربستان اگه شرافتمندانه بازی می‌کرد در همون وقت قانونی بازی کارش تموم بود.
  • وحید IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    الان سر بلندی عربستان کجا بود؟
  • محمد حسین کره ای IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    واقعا خوشحالم که کره برد اگر نمی برد کلی گریه میکردم 😭 از بعضی ها که میگن که کره زیادی شل بازی میکنه، قدرت تیمیش ضعیفه و مسخره بازی میکنه اصلا قبول ندارم و معتقدم که حرف مفت میزنند من عاشق کره هستم و امیدوارم ایران رو ببره.
  • بابک CA ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    سربلند برگشت؟ عربستان با اینهمه خرج به یک چهارم هم نرسید، اونوقت میگه سربلند به خانه برگشت
  • اشنا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    عربستان از اشتباه دفاع کره به گل رسید وگرنه در بازیهای ابتدایی زیاد درخور تحسین گفتن نبود .خوب فوتبال به اینهمه هزینه کردنها جواب داد فقط فوتباله که در برابر اینهمه هزینه ایستاده .کره شادی ما را دوچندان کرد که تا بحال اینقدر خوشحال نبودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی