نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
آقایان! استقلال را دشمن‌شاد نکنید/ نمی‌توانید بازیکن بگیرید بگویید، چرا پشت نکونام را خالی کردید؟/ هوادار همه‌جوره پشت جواد است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: شرایطی که امروز در تیم استقلال شاهد آن هستیم اصلاً درست نیست و با اهداف کادر مدیریتی و فنی همخوانی ندارد.

افشین حاجی پور بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات اخیر رخ داده در باشگاه استقلال بین مدیرعامل و سرمربی این تیم اظهار داشت: متاسفانه بار دیگر شاهد بروز اتفاقاتی در باشگاه استقلال هستیم که اصلاً انتظار آن را نداریم. در شرایطی که همه خودشان را برای دور برگشت آماده می‌کنند تا بهترین نتایج را بگیرند. وضعیت در باشگاه استقلال چیزی نیست که هواداران انتظارش را می‌کشند.

وی افزود: این روزها مهم‌ترین اتفاق در یک باشگاه لیگ برتری این است که مدیرعامل و سرمربی هماهنگ باشند تا نتیجه زحمات چند ماه گذشته‌شان را در پایان فصل ببینند یا به عبارتی محصولی که آن را کاشته‌اند و مدت‌ها به پایش آب دادند و صبر کردند را در پایان فصل برداشت کنند اما در چنین شرایطی شاهدیم که در باشگاه استقلال همه چیز دوباره بر هم ریخته شده و مثل تابستان است.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: چنین شرایطی فقط به سود رقبای تیم استقلال است. ما نمی‌توانیم در چنین شرایطی به فکر قهرمانی باشیم بلکه داریم دشمنان مان را تقویت می‌کنیم. استقلال به اندازه کافی مشکل دارد و کادر مدیریتی باشگاه در چنین وضعیتی نباید حرف‌هایی بیان کند که باعث دلخوری نکونام شود. جواد تا اینجای فصل خودش را همه جوره ثابت کرده و توانسته علاوه بر صدر نشین کردن تیم در پایان دور رفت از قراردادش کم کند و بازیکنان تیمش را هم راضی کند که با شرایط سقف هزینه‌ها همراهی داشته باشند. چرا در چنین شرایطی باید او را ناراحت کنیم که این حرف‌ها را بزند با این اتفاقات ما فقط دشمن شاد می‌شویم.

آقایان! استقلال را دشمن شادمان نکنید/ نمی‌توانید بازیکن بگیرید بگویید، چرا پشت نکونام را خالی کردید!/ جواد خودش را ثابت کرد و هوادار همه‌جوره پشتش است

افشین حاجی پور خاطرنشان کرد: اگر علی خطیر نمی‌تواند بازیکن بگیرد بهترین کار این است که صاف و پوست کنده این را به جواد نکونام بگوید. سرمربی استقلال ثابت کرد در نیم فصل اول با همین بچه‌ها که همه شان لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند هم توانسته بهترین نتایج را بگیرد بنابراین در شرایطی که نمی‌توانیم یارگیری کنیم نباید به او قول جذب بازیکن داد. این خیلی بهتر از این است که نکونام را امیدوار کنیم و بعد دستش را خالی بگذاریم.

بازیکن قدیمی تیم استقلال اضافه کرد: من از طرفین این ماجرا خواهش می‌کنم به خاطر هواداران از این وضعیت دوری کنند و کنار هم بایستند. ما امروز بیشتر از هر چیز به وحدت و اتحاد نیاز داریم. اگر باشگاه نمی‌تواند برای استقلال بازیکن تازه جذب کند این را بگوید تا در این صورت جواد هم بتواند برنامه‌ریزی کند. ما الان باید به فکر بازی جام حذفی باشیم. تیم مس رفسنجان در کادر فنی دچار مشکل است و این می‌تواند بهترین فرصت باشد تا ما یک مرحله از جام حذفی را پشت سر بگذاریم. بعد از آن هم دور برگشت شروع می‌شود و تیم صنعت نفت با سرمربی جدیدش روبروی ما می‌ایستد. این‌ها همه روزهای سختی هستند که در انتظار استقلال است.

حاجی پور در پایان گفت: اگر مدیریت باشگاه به فکر هواداران استقلال باشد قطعاً همه همکاری لازم را با جواد نکونام می‌کند. نکونام خودش را تا اینجا همه جوره ثابت کرده و همانطور که من در کوچه و خیابان می‌بینم و می‌شنوم تمام طرفداران استقلال از او حمایت می‌کنند. بنابراین مدیریت باشگاه نباید پشت او را در چنین شرایطی خالی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آقای خطیر شما اصلا میدونین مدیرعامل چه تیمی شدید؟مدیرعامل باشگاه دوستاره استقلال باید خواسته های سرمربی تیم رو اهمیت بده باهاش لجبازی نکنه چرا برای اقای نکونام بازیکن نمی گیرید؟ چرا پرسپولیس پولداره و استقلال نداره؟؟ بحث این حرفا نیست شما با اقای نکونام مشکل دارید و چوبشو تیم استقلال و هواداراش میخورن
  • MIS قرمزته IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    یک ملت دشمن کیسه هست چون تیم نظر کرده حکومتی ها بوده و هست و پرسپولیس بزرگ تیم مردم
  • دوستاره خار چشم تیم بی اصالت حکومت SC ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    تیم حکومتی لنگ بازیکن تیم ملی از کشور عربی میگیره اما تیم مردمی تاج کبیر حتی نمیتونه بازیکن خودشو از تیم ایرانی بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی