نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش رسانه‌های مطرح جهان به رفتار جنجالی مانچینی/ سرمربی ایتالیایی به پایان نزدیک شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رفتار روبرتو مانچینی در لحظات پایانی بازی مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی حسابی جنجال ساز شد.

شب گذشته و از مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا، دو تیم عربستان و کره جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان کره جنوبی موفق شد در ضربات پنالتی، عربستان را شکست دهد. روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی عربستان پیش از ضربه نهایی و تعیین کننده بازیکن کره جنوبی زمین بازی را ترک و به سمت رختکن رفت. همین اتفاق و رفتار او باعث جنجال و حواشی زیادی شد.

روزنامه دیلی میل در واکنش به این حرکت روبرتو مانچینی نوشت: سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان طاقت تماشای ضربه تعیین کننده‌ای که کره‌جنوبی را به مرحله یک چهارم نهایی رهنمون می‌کرد، نداشت، به همین دلیل در حالی که ناامیدی در چهره‌اش مشهود بود به سمت تونل منتهی به رختکن رفت.

در مطلب روزنامه آمریکایی سان دیگو تریبیون نیز آمده است: روبرتو مانچینی پس از رها کردن بازیکنانش در ضربات پنالتی سرنوشت‌ساز جام ملت‌های آسیا 2023 هوادارانش را در حیرت فرو برد.

 سایت CBS اعلام کرد: با وجود رزومه چشمگیر مانچینی، رفتار او در ضربات پنالتی ممکن است تعیین کند که آیا شانس دیگری برای موفقیت در آینده با سبزها خواهد داشت یا خیر.

بیشتر بخوانید: هشداره فراموش نشدنی اسطوره پرسپولیس به روبرتو مانچینی/ علی پروین: بهتون بگم این عربستان هیچی نمی‌شه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سامان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    از دقیقه 70 مانچینی مدام داد میزد که بازیکنان برن جلوتر و تو 18 قدم دفاع نکن ولی توان بدنی و ذهنی و تکنیکی بازیکنان عربستان اجازه نمیداد .
  • حمید کرمانشاهی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    آقای مانچینی باید وقتی که تیم اش گل اول زده است هوشیارانه دست به ترکیب اش نمی زد دوتا بازی کنان خوب خط حمله تعویض کرد باعث باخت تیمش شد عجله کرد
  • شیذر IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    مانچینی برای عربستان زیادی بزرگ بود
    • زنده باد ایران عزیز IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      پول دارند استخدامش کردند. اگه بزرگ بود اون رفتار زشتو نمیکرد زودتر بره ب سمت رختکن. از رونالدو بزرگترو مشهورتره مانچینی؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی