نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ستاره پرسپولیس به سیم‌آخر زد/ گلایه سروش رفیعی مقابل بزرگان تیم؛ چرا ما باید فحش بخوریم؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس از هم‌تیمی‌های خود به خاطر حواشی به وجود آمده درباره انتخاب سرمربی جدید گلایه کرد.

پس از استعفا یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس، مدیران این باشگاه اوسمار ویرا را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند. انتخاب ویرا حواشی زیادی را ایجاد کرد و هواداران نسبت به این انتخاب موضع گرفتند.

در این بین گفته می شد بازیکنان پرسپولیس از انتخاب اوسمار راضی بودند و حتی علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی هم با انتشار یک استوری از او حمایت کردند. همین استوری ها کافی بود که شایعه شود این دو بازیکن برای انتخاب سرمربی به باشگاه مشورت داده اند و حالا هجمه‌ها علیه این دو ستاره پرسپولیس است.

خبرگزاری ایسنا مدعی شده که سروش رفیعی روز گذشته و در حاشیه اردوی دبی و هنگام صرف نهار از جای خود برخاسته و خطاب به برخی بازیکنان بزرگ‌تر تیم گلایه‌هایی را مطرح کرده است. او در صحبت‌های خود گفته است که باشگاه از بیشتر بازیکنان به ویژه بازیکنان با سابقه تیم نظیر کاپیتان‌ها، درباره انتخاب اوسمار ویرا نظرخواهی کرده و همه نظر مثبتی روی این انتخاب داشته‌اند، اما بعد از انتخاب اوسمار، طوری قلمداد شده که به نظر رسیده سروش رفیعی و بیرانوند نقش اصلی را برای انتخاب این مربی داشته‌اند.

رفیعی در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به هم‌تیمی‌هایش خاطرنشان کرده است: «همه موافق انتخاب اوسمار بودیم و قرار بود در فضای مجازی از این انتخاب حمایت کنیم، این درست نیست الان فقط من و بیرانوند مورد فحاشی هواداران به این انتخاب قرار بگیریم».

بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی چقدر هزینه می‌کند؟

شایعه عجیب درباره پرسپولیس/ درویش رفتنی می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شمسعلی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    چون تو هر کاری که به شما ربط نداره دخالت میکنید. شما بازکینید و تابع باشگاه.مربی تعیین کردن و باند بازی که ک باشه کی نباشه به شما اصلا ربطی نداره.بیشتر رو بازیتون تمرکز کنید که اینقدر افت نداشته باشید
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    شما چ کاره تیم هستی آقا سروش؟؟! شماهم ی بازیکنی دیگه، افتادی تو حواشی فقط
  • Amin.b IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    ببین سروش رفیعی مشکلت اینه فکر میکنی چون یکم روابط عمومیت نسبت به هم تیمای بهتره میتونی هر موقع منفعت در خطره شلوغ بازی دربیاری تهش یه پست عوام فریب بزاری درشو بزاری حقته بیشتر از اینا سرت بیاد چون سرت تو کار خودت نیست به جای اینکه بیشتر وقت بزاری تا اضافه وزنتو درست کنم تا آنقدر وسط زمین توپ لو ندی و جا نمونی دنبال اینی تا با زبون بازی و دخالت بیجا ضعف خودتو بپوشونی الان که میبینی هوادرا میگن ثابت باشی واسه اینه که تو پستت بازیکن دیگه ای نداریم که تیم هجومی تر باشه فکر میکنی اون بیرانوندم که همه میدونن چیزی از خودش نداره تو پُرش میکنی، عالیشاه و امیری با این همه سابقه بلد نیستن حرف بزنن نه فرقشون اینه حد و حدودشون رو میدونن واسه همینه پیش همه احترام دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی