نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
کریم بنزما
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم بنزما به وضوح نارضایتی خود از حضور در لیگ حرفه‌ای عربستان را نشان داد و به باشگاه‌های زیادی از جمله منچستریونایتد و چلسی لینک شد، اما فعلا تصمیم دارد که در الاتحاد بماند.

کریم بنزما با وجود پیوندهای زیادش با منچستریونایتد و چلسی، در الاتحاد می‌ماند. نشریه «اتلتیک» گزارش می‌دهد که این بازیکن ۳۶ ساله در این ماه تیم لیگ حرفه‌ای عربستان را ترک نخواهد کرد. در ادامه این گزارش آمده که لیون نیز بعد از تنها ۶ ماه که از امضای قرارداد ۳ ساله بنزما و الاتحاد می‌گذرد، در حال بررسی انتقال مهاجم سابق خود در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بود.

بنزما در تیم عربستان می‌ماند اما ظاهراً از تیم جدید خود ناراضی است. او اوایل این ماه بدون اجازه به تعطیلات رفت و خیلی دیر به باشگاه بازگشت. ملی‌پوش سابق فرانسوی با وجود به ثمر رساندن ۱۲ گل در ۲۰ بازی، با انتقادات زیادی از سوی هواداران مواجه شد و حساب اینستاگرام خود را نیز حذف کرد. احتمالش زیاد است که او در تابستان عربستان را ترک کند.

الاتحاد در فصل ۲۰۲3-۲۰۲2 قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان شد اما الان در رده هفتم قرار دارد، آنها در سه بازی آخر خود در لیگ قبل از تعطیلات نیم‌فصل شکست خوردند و پس از ۱۸ بازی ۲۵ امتیاز از الهلال صدنشین فاصله دارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی