نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
۰ |
۰
یک خواننده دیگر در مسیر مالکیت باشگاه فوتبال +عکس
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رابی ویلیامز خواننده و آهنگساز انگلیسی به عنوان رئیس پورت‌ویل معرفی شد و در تلاش است تا باشگاه را خریداری کند.

رابی ویلیامز آماده می‌شود تا باشگاه فوتبال محبوبش پورت ویل را خریداری کند. این خواننده و آهنگساز ۴۹ ساله انگلیسی با کمک کنسرسیومی اقدام به خرید این باشگاه خواهد کرد. رابی در آخر هفته به عنوان رئیس باشگاه معرفی شد و با پیراهن تیم عکس گرفت. اگر این اتفاق بیافتد، رابی می‌تواند یک قرارداد پرسود شبیه به تصاحب رکسام توسط ستاره‌های هالیوود، رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، به دست آورد.

یک منبع آگاه گفت: «همه چیز هنوز در مراحل اولیه است، اما به طور رسمی با رابی تماس گرفته شده تا ببینند آیا او علاقه به خرید دارد یا خیر. او عاشق پورت‌ویل است و مشارکت در امور مربوط به این باشگاه همیشه رویای او بوده است. او چند جلسه داشت و حامیانش فوق‌العاده هیجان‌زده هستند. آنها فکر می‌کنند رابی شهرت پورت‌ویل را افزایش خواهد داد. تماشای کارهایی که رایان و راب در رکسام انجام دادند و باعث افزایش فروش و پیشرفت باشگاه شده‌اند باعث شده تا هواداران در آرزوی آمدن رابی ویلیامز به این باشگاه باشند.»

یک خواننده دیگر در مسیر مالکیت باشگاه فوتبال +عکس

رابی در سال ۲۰۰۱ در ویل پارک در برسلم برای تیمش بازی کرد و به طراحی پیراهن آنها کمک کرد. او همچنین در سال ۲۰۰۵ تیم خود را در ایالات متحده تأسیس کرد: لس‌آنجلس ویل. پورت‌ویل هرگز در سطح اول فوتبال انگلیس نبوده است. پس از اینکه رابی به عنوان رئیس معرفی شد گفت: «زندگی من عجیب و شگفت‌انگیز است و پیچ و خم‌های زیادی دارد و اینکه خودم را به عنوان رئیس می‌بینم بسیار عالی است. به نظر می‌رسد که باید در این مکان و اطراف آن کار بیشتری انجام دهم.»

از زمانی که بازیگران رایان و راب خرید رکسام را در سال ۲۰۲۰ تکمیل کردند، ارزش باشگاه ولزی بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافت. مجموعه مستند آنها با عنوان «به رکسام خوش آمدید» در دیزنی پلاس بسیار پرفروش شد. اگر رابی این باشگاه را در دست بگیرد، می‌تواند از دوستان ستاره‌اش سر التون جان (رئیس سابق واتفورد) و دیوید بکام (مالک مشترک تیم آمریکایی اینترمیامی) مشاوره بگیرد.

بیشتر بخوانید:

یک خواننده دیگر در مسیر مالکیت باشگاه فوتبال +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی