نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
امیر قلعه نویی و میرشاد ماجدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نتایج جام ملت‌ها تکلیف قلعه‌نویی را مشخص می‌کند

میرشاد ماجدی عضو هیئت ‌رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با روزنامه قدس، درباره وضعیت تیم ملی ایران در جام ملت ها و امیر قلعه نویی مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*آینده کاری امیر قلعه‌نویی و ماندنش در تیم‌ملی، بستگی به نتیجه تیم ملی در جام ملت‌ها دارد و چون جامعه فوتبالی ما نتیجه گراست، عمر حضور سرمربی نیز وابسته به همین موضوع است.

*معتقدم درهمه رده های ملی باید سرمربی ایرانی باشد؛ چرا که این مسئله بیشتر با فرهنگ ما سازگار است.

*امیدواریم در این مرحله سوریه را شکست دهیم. به نظر من تیم ما توانایی حضور در فینال را دارد، چون تیم ملی این دوره از نسل بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند به موفقیت‌های بسیاری برسد.

*ما نیز به عنوان جامعه فوتبال باید از تیم و کادر فنی حمایت کنیم و انرژی منفی را به حداقل برسانیم؛ چرا که این موضوع می‌تواند تأثیر منفی در اردوی تیم ملی بگذارد.

*حاضر شدن در فینال نشان می‌دهد می‌توانیم با وجود کمبود امکانات هم به جاهای بسیار خوبی برسیم. این موضوع برای فدراسیون فوتبال و تیم‌های ما نیز آورده مالی قابل توجهی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی در نشست خبری بازی با سوریه: به من خیلی ظلم شد؛ دلخورم ولی فراموش نمی‌کنم/ ۳۰۰ مقاله علیه بنده نوشتند اما آن برنامه تلویزیونی...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • MIS قرمزته IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    جلوی ضرر رو از هر جا بگیری منفعته ، اخراج همین امروز قندلی بهتر از فرداست
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1-تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد.قلعه نویی رو با مربیان برجسته حاضر در جام ملتها مقایسه کنید.همه چیز مشخص میشه.بهترین تیم جام یک مربی ضعیف داره2-چطور سوریه داغون میتونه کوپر رو بیاره ما نمیتونیم3-حالا قلعه نویی اومده ولی اگه بتونه بره فینال کار مهمی کرده.چون توی 45 سال اخیر کسی نتونسته ایران رو ببره فینال.ولی اگه نتونه بره فینال باید مربی بزرگ خارجی بیاریم.مثل رنار یا بنتو.
  • ماهال IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    حیفاین همه پول هنگفتی که به تیم ملی فوتبال‌دوستان می ره به خدا حرامه حرام حیف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی